جان باختن دو نفر از مصدومین حادثه انفجار تانکر سوخت در تایباد

در حادثه انفجار تانکر سوخت در کمربندی جنوب تایباد هفت نفر مصدوم شدند که دو نفر از آنها جان باختند.

مصدومیت ۷ نفر بر اثر ترکیدن تانکر سوخت در تایبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشیار علی حسینی مسئول ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری تایباد گفت: ساعتی پیش هفت نفر بر اثر ترکیدگی یک تانکر سوخت در این شهر مصدوم و جهت درمان به بیمارستان خاتم الانبیاء منتقل شدند.
 
او ادامه داد: درپی تماس تلفنی با ایستگاه آتشنشانی و اعلام ایجاد حریق براثر ترکیدن یک تانکر سوخت بلافاصله تیمی به محل حادثه اعزام و عملیات اطفا حریق انجام شد.
 
مسئول ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری تایباد گفت: این انفجار بر اثر بی‌احتیاطی حین جوشکاری بدنه تانکر آغشته به مواد نفتی رخ داده و هفت نفر دچار ضرب خوردگی و سوختگی شدند.
 
حسینی افزود: شدت انفجار مصدومین را به اطراف پرتاب کرد و به خودرو‌های پارک شده در محل حادثه و واحد‌های صنفی اطراف خسارت وارد کرد.
 
او با بیان اینکه عدم رعایت نکات ایمنی حین جوشکاری علت این حادثه بود، تصریح کرد: هر تانکر سوخت باید قبل از سوخت گیری و پس از تخلیه اقدام به گاززدایی تانکر بوسیله آب و یا نفت و گاز کند که این مهم بویژه در هنگام جوشکاری بیش از پیش ضروری است و این موضوع بار‌ها به تعمیرکاران هشدار داده شده است.
 
سرهنگ رمضان رجبی جانشین فرماندهی انتظامی تایباد  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: متاسفانه در حادثه انفجار تانکر سوخت در کمربندی جنوب تایباد دو نفر از مصدومین جان باختند، همچنین ۲ مصدوم به تربت جام اعزام شدند.
 
او افزود: یک مصدوم دیگر این حادثه در تایباد جراحی و در حال حاضر در بخش جراحی بیمارستان خاتم الانبیا، بستری شده است و سه مصدوم دیگر به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند.


انتهای پیام//ا.چ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.