وضعیت ۴ بیمار دیگر کرونا در استان کرمان

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان وضعیت ۴ بیمار دیگر مبتلا به ویروس کرونا در استان کرمان را شرح داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهدی شفیعی مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان گفت: با مثبت شدن تست کرونای ۴ نفر دیگر، تعداد موارد مثبت کرونا در استان کرمان به ۱۰ نفر رسید.

او افزود: از این تعداد ۲ نفر در کرمان، یک نفر در رفسنجان و یک نفر در زرند بستری هستند.

شفیعی درباره مرد ۳۹ ساله که در شهر رفسنجان نتیجه تستش مثبت اعلام شده است، گفت: این فرد،از  اهالی استان‌های شمالی کشور  و محل کارش در جنوب استان کرمان است  که برای مراجعت به محل کارش در رفسنجان بیمار و بستری می‌شود.

او با بیان اینکه تست یک مرد ۳۶ ساله که بیماری زمینه‌ای ندارد هم، مثبت  اعلام شده است، افزود: این فرد در بیمارستان افضلی پور بستری است.

شفیعی  با بیان اینکه یک مرد ۲۳ ساله نیز به دلیل مثبت بودن تست در بیمارستان افضلی پور بستری است، بیان داشت: این بیمار بعد از برگشت از یکی از استان‌های درگیر با این بیماری مبتلا شده است.

او با بیان اینکه یک مرد ۳۰ ساله هم تستش مثبت شده است،گفت: او بیماری زمینه‌ای دارد و هفته قبل در سفر به شهری دیگر و حضور در جشن عروسی مبتلا شده است که اکثر خانواده او مبتلا به این بیماری و تحت کنترل هستند. 

شفیعی بیان داشت: در مجموع تست ۱۰ نفر در استان کرمان به کرونا ویروس مثبت شده است که یک نفر در بخش ایزوله تنفسی و بقیه در بخش ایزوله معمولی بستری هستند.

او تصریح کرد: خطر ابتلا به کرونا را جدی بگیریم و این را بدانیم که کرونا در کمین است.

انتهای پیام/م ی

برچسب ها: کرونا ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار