برگزاری ۵ مناقصه عمرانی به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در گناباد

رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد گفت: ۵ مناقصه عمرانی به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان برگزار شد.

برگزاری ۵ مناقصه عمرانی به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در گناباددکتر سید مصطفی موسوی زاده رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با بیان اینکه در ۶ ماهه قبل، برای تامین اعتبار تکمیل زیرساخت‌های پردیس مجتمع و تکمیل پروژه‌های مجتمع برنامه ریزی هوشمندانه و پیگیری‌های ارزشمندی با توجه به شرایط سخت اقتصادی و بودجه‌ای کشور با همکاری مدیران مجتمع صورت پذیرفته است، گفت: در حال حاضر پردیس مجتمع دارای پروژه‌های متعدد و ناتمامی است که باید برنامه ریزی مدون و دقیقی برای آن در نظر گرفته شود.


او ادامه داد: از مهرماه ۹۸ با همراهی مدیران نیازسنجی صورت گرفت و با پیگیری‌های مکرر چند ماهه موفق به جذب اعتبارات عمرانی خوبی شده‌ایم.
 
رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد گفت: دانشکده علوم پردیس مجتمع به متراژ ۸۷۰۰ متر مربع نیازمند ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل می باشد که با پیگیری صورت گرفته مبلغ ۹۰ میلیارد ریال جهت تکمیل فاز اول آن تامین اعتبار شده است و مقدمات اجرایی انجام مناقصه در همین ماه برگزار خواهد شد تا بتوانیم در شش ماهه دوم سال ۱۳۹۹ شاهد افتتاح این پروژه ارزشمند باشیم.
 
موسوی زاده افزود: برای بهره برداری از پروژه پردیس نیازمند ایجاد زیرساخت‌های انرژی به مبلغ ۸۷ میلیارد ریال می باشد که با تامین اعتبار مبلغ ۴۲ میلیارد ریال در فاز اول، جهت تکمیل زیر ساخت‌ها و با برنامه‌ریزی به عمل آمده، مقدمات اجرایی برگزاری مناقصه اجرای پروژه پست‌های برق پاساژ و پست برق اختصاصی پردیس و پرداخت امتیازات و همچنین انشعابات و زیرساخت‌های گازکشی و همچنین اجرای پروژه احداث تونل‌های انرژی در حال انجام است.

 

او تصریح کرد: پروژه فاضلاب پردیس مجتمع و اجرای تصفیه خانه در فاز نخست نیازمند ۲۵ میلیارد ریال اعتبار بوده و با پیگیری صورت گرفته مبلغ ۹ میلیارد ریال جهت تکمیل فاز اول آن تامین اعتبار شده و مقدمات اجرایی انجام مناقصه در همین ماه برگزار خواهد شد.

 
رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد گفت: با پیگیری صورت گرفته مبلغ ۴ میلیارد ریال جهت تکمیل طبقه همکف ساختمان خیرساز عاشوری تامین اعتبار شده و مقدمات اجرایی انجام مناقصه در همین ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//س.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.