اعمال محدودیت‌های ترددی در آرمستان کرمانشاه

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های کرمانشاه از اعمال محدودیت‌های ترددی در آرمستان کرمانشاه در پنج‌شنبه غریبان و آخر سال با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت الاسلام احمد شیرین سخن مدیرعامل سازمان آرامستان‌های کرمانشاه گفت : امسال با توجه به خطر انتشار کرونا ویروس تردد در ۲ هفته پایانی سال (پنجشنبه غریبان و آخر سال) را در آرامستان‌های کرمانشاه کنترل کنیم.

او گفت : بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تجمع بر مزار درگذشتگان بزرگترین تهدید برای سلامت بازماندگان است و به همین دلیل باید تردد در ۲ هفته آخر سال به‌صورت محدود و کاملا کنترل شده باشد تا از انتشار این ویروس جلوگیری شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های کرمانشاه افزود: در صورت مراجعه در جمعه غریبان و آخرسال به آرامستان‌ها از همراه آوردن کودکان، خردسالان و افرادی که ناراحتی‌های تنفسی دارند خودداری کنند و از توزیع مواد خوراکی با عناوین نذورات و خیرات خودداری شود.

او گفت: به مانند سال‌های گذشته از ورود وسائل نقلیه در این ۲ روز به محوطه آرامستان‌ها جلوگیری به‌عمل می‌آید و به دلیل خطر انتشار ویروس کرونا امکان بکارگیری خودرو‌های نقلیه عمومی مانند ون که سنوات گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفت مقدور نیست.

شیرین‌سخن با اشاره به اینکه روزانه تمامی تجهیزات و بخش‌های مختلف از جمله غسالخانه، سالن‌های تدفین و انتظار شست و شو و ضدعفونی می‌شوند، گفت: آموزش‌های لازم در این رابطه به تمامی کارکنان شاغل در این سازمان داده شده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های کرمانشاه در تشکر از همراهی همشهریان در رعایت نکات بهداشتی و دوری از تجمعات درخواست کرد، در ۲ هفته پایانی سال و با توجه به خطرات احتمالی کرونا ویروس از مراجعه به آرامستان خودداری کنند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار