استیون بنن: شیوع کرونا دورانی شبیه چرچیل را برای ترامپ رقم زد

استراتژیست سابق کاخ سفید دوران فعلی ریاست جمهوری دونالد ترامپ را با دوره نخست وزیر پیشین انگلیس مقایسه کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، استیو بنن، استراتژیست سابق کاخ سفید دوران فعلی ریاست جمهوری دونالد ترامپ برای مقابله با ویروس کرونا را با دوران وینستون چرچیل، نخست وزیر سابق انگلیس مقایسه کرد.

بنن در مصاحبه‌ای گفت این (شیوع کرونا) لحظه‌ای همانند دوران چرچیل برای ترامپ است. او باید کشور را گرد هم آورد. او نه تنها باید با ویروس (کرونا) مقابله کند بلکه با سرایت (شرایط بد) اقتصادی که از چین نشات می‌گیرد نیز باید مقابله کند.

تاکنون دو مورد مرگ ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا به ثبت رسیده است. دولت ترامپ در واکنش به شیوع این بیماری محدودیت‌های مسافرتی را در خصوص چین و برخی کشور‌های دیگر اعمال کرده است.

ویروس کرونا برای نخستین بار در شهر ووهان چین مشاهده شد. هر چند که چین اعلام کرده که توانسته رشد سریع این ویروس را متوقف کند، با اختلاف فاحشی نسبت به سایر نقاط جهان و با بیش از ۸۰ هزار مبتلا به ویروس کرونا، همچنان با این بیماری دست و پنچه نرم می‌کند. رتبه بعدی متعلق به کره جنوبی است که حدود ۴۲۰۰ مبتلا به کرونا در آنجا ثبت شده است. این آمار دائما در حال تغییر است.

در مقیاس جهانی، ویروس بیش از ۸۹ هزار نفر را در سرتاسر جهان آلوده کرده است، در حالی که بیش از ۳ هزار نفر جان خود را از دست داده و بیش از ۴۵ هزار تن بهبود یافته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار