پایان چشم انتظاری دو زندانی جرائم غیرعمد با کمک اوقاف اردکان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان گفت: دو زندانی جرائم غیرعمد شهرستان اردکان با کمک 200 میلیون ریالی اداره اوقاف این شهرستان، به آغوش خانواده باز می گردند.

حجت الاسلام سید مهدی سیدی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،گفت: دو زندانی جرائم غیرعمد شهرستان اردکان با پرداخت 200 میلیون ریال از محل درآمد موقوفات، به آغوش خانواده باز می گردند.

او با بیان اینکه اداره اوقاف شهرستان اردکان برای نخستین بار به صورت مستقل اقدام به آزادی دو زندانی کرده است، افزود: مراحل قانونی آزادی این دو زندانی انجام شده است و تا پایان هفته جاری این دو زندانی که یکی بدهی 30 میلیون ریالی و دیگر بدهی 170 میلیون ریالی داشته اند، از بند رها می شوند.

حجت الاسلام سیدی اضافه کرد: پارسال از سوی یکی از واقفان خیراندیش این شهرستان، یک باب مغازه به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد وقف شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان در ادامه با تاکید بر اینکه حضور نداشتن سرپرست خانوار سبب بروز آسیب‌هایی می‌شود، تصریح کرد: این اقدام به منظور حمایت از خانواده‌های زندانیان متاهل، فاقد جرائم و فساد‌های اخلاقی، اعتیاد و زندانیانی که مرتکب جرائم غیرعمد مالی شده اند، صورت می‌گیرد.

از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ زندانی جرائم غیرعمد استان با پرداخت دو میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال از محل درآمد موقوفات و مراکز افق امامزادگان، به آغوش خانواده باز گشتند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار