فروش فوق‌العاده به جای نمایشگاه‌های بهاره

نمایشگاه‌های بهاره استان بوشهر برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا لغو شد و قرار است طرح‌هایی مانند فروش فوق العاده جایگزین آن شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: بر اساس تصمیم مدیریت ستاد بحران استان، نمایشگاه‌های فروش بهاره که قرار بود از ۱۴ تا ۲۳ اسفند در نقاط مختلف استان برگزار شود، به‌منظور رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا لغو شد.

سید حسین حسینی افزود: قرار بود در این نمایشگاه‌ها کالا‌هایی مانند گوشت قرمز، گوشت مرغ، میوه، پوشاک، کیف و کفش و ... عرضه شود که به‌دلیل لزوم رعایت موارد بهداشتی و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، این نمایشگاه‌ها لغو شده اما تدابیر لازم برای توزیع کالا‌های اساسی طرح تنظیم بازار، فروش فوق‌العاده و همچنین تخفیف قیمت برخی از کالا‌ها در ایام پایانی سال پیش‌بینی شده است.

او بیان کرد: با توجه به لغو برگزاری این نمایشگاه‌ها، هزینه‌های پرداخت‌شده برای غرفه‌ها از طریق اتاق اصناف مرکز استان به متقاضیان بازگردانده خواهد شد و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

۸۰۰ تن میوه شب عید توزیع می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: برنامه‌ریزی لازم برای تامین میوه شب عید مورد نیاز مردم نیز انجام گرفته و حدود ۸۰۰ تن میوه شامل ۵۰۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب تامین و ذخیره‌سازی می‌شود که از طریق فروشگاه‌های مجاز با قیمت مصوب طرح تنظیم بازار توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.