اقدامات پیشگیرانه منطقه ۲۲ در برابر ویروس کرونا

معاونت اجتماعی منطقه ۲۲ در راستای مراقبت و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، اقدامات بهداشتی و آموزشی را در این منطقه انجام داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،معاونت اجتماعی منطقه۲۲ گفت: در راستای مراقبت و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و رعایت نکات بهداشتی، با مشارکت ادارات این حوزه، شست‌وشو، گندزدایی و ضدعفونی وسایل و تجهیزات در ساختمان‌های اداری منطقه انجام شد.

گفتنی است، آموزش‌های مستمر، تحویل ماسک، دستکش و ژل ضدعفونی به کارگران حوزه خدمات شهری و فضای سبز، شستشوی مرتب ایستگاه‌های اتوبوس، سرویس‌های بهداشتی و ست‌های بازی و ورزشی در سطح بوستان‌های منطقه و مراکزی که دارای بیشترین تردد شهروندان هستند، ضدعفونی کردن مستمر فضای مقابل مراکز درمانی منطقه ۲۲ انجام شده است که این اقدامات تا اطلاع ثانوی نیز ادامه خواهد داشت.

همچنین اطلاع رسانی مجازی از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندان و همکاران، ضدعفونی کردن ساختمان‌های سرای محله، ارائه آموزش‌های لازم به پرسنل ایستگاه‌های آتش نشانی محدوده، توزیع ماسک و دستکش در سرای محله ها، نصب اینفوگرافی در ساختمان‌های ستادی و نواحی، کنترل درجه تب مراجعین و پرسنل منطقه در ورودی ساختمان مرکزی و ... انجام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار