توزیع اقلام بهداشتی در مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان کرمان

معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان از توزیع اقلام بهداشتی وضد عفونی کننده در ادارات ومدارس کل استان برای مقابله با ویروس کرونا خبرداد.

توزیع اقلام بهداشتی در مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان کرمانماشاالله میرزا حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار به مدارس وادارات کل استان جهت تهیه مواد ضد عفونی کننده وبهداشتی تا به اکنون تخصیص داده ایم.

او با اشاره به اینکه بیشتر توجه ما به مدارس مناطق محروم وشعب اخذ رای است، افزود: این هزینه اعتبار، برای مواد ضدعفونی وگندزدایی توالت بهداشتی، شوینده ها، ضد عفونی نیمکت وکلاس وراه پله‌ها و... بوده است.

میرزاحسینی بیان کرد: در ادارات مربوطه به صورت روزانه، محلول پاشی وضد عفونی میشودو نیرو‌های خدماتی با رعایت کامل نکات بهداشتی آموزش داده شده، خدمات رسانی می‌کنند.

او گفت: به واحد‌ها ومسئولانی که مراجعه کننده‌هایی بیشتری نسبت به سایر واحد‌ها در اداره آموزش وپرورش دارند، دست کش، ماسک، ماده ضدعفونیکننده و پنبه و الکل ۷۰درصد جهت ضدعفونی سطوح و رعایت نکات بهداشتی، روزانه در دستور کار است.

معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان با اشاره به بیش از ۱۰۰۰ کتاب با ۲۵۰ عنوان درسی تصریح کرد: طی جلسه‌ای که با صداوسیمای مرکز کرمان داشته ایم، بنا براین شده که، از این به بعدعلاوه بر دروسی که از شبکه آموزش بصورت سراسری پخش میشود، معلمان فرهیخته ما از طریق شبکه استانی کرمان دروسی را که در الویت هستند را آموزش دهند.

او افزود: علاوه بر آموزش از طریق رسانه، ارائه دروس آموزشی از طریق شبکه‌های مجازی داریم که قرار براین است از طریق مدیران هر مدرسه اطلاع رسانی شود.

معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان از دانش آموزان در خواست کرد: به منظور سلامتی خود ودوستانتان نکات بهداشتی را رعایت کرده و از رفتن به بیرون از خانه خودادری کنید و از امکاناتی که جهت پیشرفت تحصیلی شما در نظر گرفته شده استفاده ببرید.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.