اخبار حوادث امروز یازدهم اسفند ماه ۹۸؛

ازدستگیری سارق حرفه‌ای طی یک عملیات غافلگیرانه تا حریق منزل مسکونی

مهم‌ترین حوادث امروز (یازدهم اسفند سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه یازدهم ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارق حرفه‌ای در دام پلیس خرمشهر

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، ماموران کلانتری ۱۳ با انجام اقدامات تخصصی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۷ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت داخل خودرو، منزل، اماکن خصوصی، سیم برق واحشام درسطح شهرستان خرمشهر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، از شهروندان خواست به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس توجه کرده و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک با سامانه پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

حریق منزل مسکونی بدون تلفات جانی

شهرام بختیاری مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۱۳:۴۰ دقیقه مبنی برحریق منزل مسکونی ، واقع در خیابان نعمت زاده نبش میدان ناصر خسرو شمالی ،  بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۱(مرکزی)  به محل حادثه اعزام شدند.                 

او با بیان اینکه آتش نشانان با انجام اقدامات پیشگیرانه  توانستند حریق  را به وسیله آب اطفا کنند افزود:خوشبختانه این حادثه هیچ تلفاتی برجای نداشت.

ازدستگیری سارق حرفه‌ای طی یک عملیات غافلگیرانه تا حریق منزل مسکونی

مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهرگفت:  علت حادثه توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی می باشد.                                                                               

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.