در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

فروش ویژه محصولات شب عید جایگزین نمایشگاه بهاره می شود/ برخورد با گران فروشان با تمام ظرفیت قانونی

امامی امین گفت: اگر شرایط سلامت عمومی به سمت شرایط ایمن برود، در فرصت باقی مانده اقدام به برگزاری نمایشگاه می کنیم.

فروش ویژه محصولات شب عید جایگزین نمایشگاه بهاره/ برخورد با گران فروشان با تمام ظرفیت قانونیمحمد امامی امین معاون اقتصادی استاندار تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه های فروش بهاره به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شده اظهار کرد: سلامت و امنیت مردم برای ما مهمتر از فروش ویژه و همراه با تخفیف محصولات است.

معاون اقتصادی استاندار تهران با اشاره به دستورالعمل وزارت بهداشت مبنی بر اینکه به خاطر سلامت مردم از ایجاد مراکز تجمعی خودداری شود، اظهار کرد: برای تسهیل شرایط خرید مردم پیگیری می کنیم تا اصناف در محل های کنونی خود فروش ویژه داشته باشند و اجناس را با تخفیف ویژه به دست مردم برسانند.

او افزود: ستاد تنظیم بازار، تعزیرات حکومتی ، اتاق های اصناف، سازمان صمت و سازمان حمایت از مصرف کننده در استان تهران درگیر نظارت بر فروشندگان اجناس و کالاهای اساسی هستند.


بیشتر بخوانید: تعطیلی نمایشگاه‌ها؛ کسب و کار آجیل فروشی‌ها را رونق داد


امامی امین با بیان اینکه اتحادیه ها فروش فوق العاده را به واحدهای صنفی اعلام کرده اند، اظهار کرد: ما از تمام ظرفیت های قانونی برای برخورد با گران فروشی استفاه می کنیم و اگر شرایط سلامت عمومی به سمت شرایط ایمن برود، در فرصت باقی مانده اقدام به برگزاری نمایشگاه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار