ضد عفونی کردن تمامی بوستان‌های گناباد

با هدف پیشگیری شهروندان از ابتلا به ویروس کرونا، تمام بوستان‌های شهر گناباد ضدعفونی شد.

ضد عفونی کردن تمامی بوستان‌های گنابادمهران حسین زاده شهردار گناباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد در خصوص اقدامات این شهرداری در مقابله با ویروس کرونا گفت: با توجه به اولویت اصلی ما برای سلامت اجتماعی شهروندان، شهرداری گناباد اقدام به ضد عفونی کردن تمام بوستان‌های گناباد نموده است.

او افزود: بر اساس دستورالعمل‌های واصله از وزارت کشور نسبت به ضد عفونی کردن اماکن عمومی بر اساس امکانات موجود شهرداری اقدام گردید و این روند همچنان ادامه دارد.

شهردار گناباد تصریح کرد: اقلام مورد نیاز از قبیل موتور سمپاش و سمپاش دستی، لباس‌ها و تجهیزات مخصوص، مواد ضد عفونی جهت مقابله با گسترش کرونا ویروس تهیه شده و پس از تجهیز اکیپ‌های ضدعفونی تمامی بوستان‌ها شامل وسایل بازی و نیمکت‌ها و سرویس‌های بهداشتی، پایانه مسافربری و ساختمان شهرداری گناباد ضد عفونی شده است.

حسین زاده خاطرنشان کرد: اقدامات پیشگیرانه در روز‌های گذشته آغاز شده اقدامات تکمیلی با استفاده از تجهیزات جدید، روش‌های اصولی و با افزایش تعداد اکیپ‌ها موارد اصولی بهداشتی انجام می‌شود و سلامت شهروندان از اولویت‌های ما می‌باشد.

شهردار گناباد اظهار کرد: در راستای اقدامات پیشگیرانه بنر‌هایی در سطح شهر نصب و آموزش‌های لازم به شهروندان داده شده و با نصب برچسب‌هایی در محلی که امکان وجود یا گسترش ویروس وجود داشته هشدار‌های لازم را داده ایم.

شهردار گناباد عنوان کرد: در راستای رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا ویروس تمامی عملیات اختصاصی در جایگاه‌های CNG توسط اپراتور انجام می‌شود و شهروندان محترم از دست زدن به نازل باید خودداری کنند.

او تاکید کرد: ضمنا برابر ضوابط بهداشتی ضد عفونی نمودی جایگاه‌ها روزانه در چند نوبت انجام می‌شود.

انتهای پیام: ح. ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.