تکسیرا: دربی اصفهان متفاوت تر از سایر شهرآوردها است/ بازیکنان را از لحاظ ذهنی آماده بازی فردا می کنیم

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دربی اصفهان حس خاصی دارد و از همه شهرآورد‌ها متفاوت‌تر است.

تکسیرا: دربی اصفهان متفاوت تر از سایر شهرآوردها است/ بازیکنان را از لحاظ ذهنی آماده بازی فردا می کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میگوئل تکسیرا مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از دربی اصفهان اظهار کرد: به نظرم جان انسان‌ها بیشتر از فوتبال اهمیت دارد و آرزو می‌کنم که مردم دنیا از ویروس کرونا رهایی یابند. این سومین سال حضورم در اصفهان است که یک سال در ذوب آهن و ۲ سال در سپاهان بودم. دربی اصفهان حس خاصی دارد و از همه شهرآورد‌ها متفاوت‌تر است. بازی سختی پیش رو داریم و تیم ذوب آهن با سرمربی جدید خود تغییراتی در سیستم و نحوه بازی اش داشته است. تیم ذوب آهن بازیکنان خوبی دارد که می‌توانند در یک لحظه تصمیم گیری‌های فوق العاده‌ای بگیرند.  

او ادامه داد: ما هم  شرایط خوبی داریم که امیدوارم که به مرز آمادگی کامل برای بازی فردا برسیم. ذوب آهن در ضربات ایستگاهی، کرنر و اوت یک مقدار خطرناک‌تر است و ما باید تمرکزمان را معطوف به نقاط قوت حریف کنیم. ما ارزش تیم ذوب آهن و بازیکنانش را می‌دانیم، اما باید حداکثر توان خود را به کار ببریم.  

تکسیرا درباره اینکه خبر صدور رای بازی با پرسپولیس بر روی روحیه بازیکنان سپاهان تاثیرگذار خواهد بود، گفت: به هر حال این موضوع به روحیات بازیکنان  برمی گردد، اما همه تلاش خود را می‌کنیم که ذهنیت بازیکنان را برای بازی فردا آماده کنیم. ما  برای بازی های سخت آماده هستیم و در بازی‌های آسیایی باید یاد بگیریم که تمرکزمان را از دست ندهیم. ما قصد داشتیم بعد از شکست برابر السد قطر جوابی به خودمان و بازیکنان بدهیم، اما نشد با پیروزی بازی کنیم، در حال حاضر آماده هستیم و به هدف فکر می‌کنیم و به سمت هدفمان حرکت می‌کنیم، زیرا یکی از اهداف ما این است که در جایگاه بهتری نسبت به پارسال باشیم.

او بیان کرد: امیدوارم فردا سپاهان برنده بازی باشد و تیم ذوب‌آهن هم در آخر فصل جایگاه بهتری کسب کند. به هر حال  باشگاه ذوب‌آهن را دوست دارم و فکر می‌کنم بهتر شوند، اما برای من مهم این است سپاهان برنده بازی باشد.


بیشتر بخوانید: واکنش سپاهان به صدور رای دیدار این تیم مقابل پرسپولیس


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار