درمانگاه شهید فهمیده، قطب درمانی فردیس

سرپرست درمانگاه شهید فهمیده فردیس گفت: این درمانگاه با ۱۷ پزشک عمومی و تعدادی پزشک متخصص روزانه به بیش از دوهزار نفر خدمت رسانی می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، طامهی، سرپرست درمانگاه شهید فهمیده شهرستان فردیس گفت: از ابتدای سال جاری تا دی ماه به بیش از سیصد هزار بیمار و به طور میانگین روزانه دوهزار بیمار خدمت رسانی شده است.

طامهی افزود: درمانگاه ما با ۱۷ پزشک عمومی و تعدادی پزشک متخصص از جمله قلب و عروق، اطفال، زنان و زایمان، داخلی و... به‌صورت ۲۴درخدمت شهروندان است.

او افزود: درمانگاه شهید فهمیده شهرستان فردیس جز درمان های غیر مستقیم و مراکز ملی سازمان تامین اجتماعی استان البرز است.

سرپرست درمانگاه شهید فهمیده شهرستان فردیس گفت: این درمانگاه در تاریخ ۷۳/۱۱/۱۱ خریداری شد و با یک طبقه به صورت صبح و عصر خدمات درمانی خود را آغاز کرد.

او افزود: در سال ۱۳۸۰ و بر اساس مجوز جدید، فعالیت درمانگاه شهید فهمیده به صورت ۲۴ ساعته ادامه پیدا کرد.

طامهی گفت: باتوجه به کوچک بودن فضای درمانگاه و جمعیت بالای شهرستان فردیس، این درمانگاه در سه طبقه و مجهز به امکانات روز دنیا با حضور آقای ربیعی، وزیر وقت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در تاریخ ۹۵/۸/۲۶ به بهره برداری رسید.

او افزود: جمعیت شهرستان فردیس و شهرهای اقماری آن به بیش از ۶۰۰ هزار نفر می رسد و ما نمی توانیم به طور کامل پاسخگوی نیازهای مراجعه کنندگان باشیم اما تا حد توان درخدمت شهروندان خواهیم بود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الله وردی عبدالله زاده
۰۲:۵۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
برای کشیدن دندان باید چکار کنم