۴۶ واحد صنفی در کرمانشاه برای پیشگیری از کرونا تعطیل شدند

رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه گفت: طی ۲ روز اخیر، ۴۶ واحد صنفی در شهر کرمانشاه که اصول بهداشتی را رعایت نمی‌کردند به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تعطیل شدند.

صنفی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ حسن حیدری رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه اعلام کرد:  واحدهای صنفی عمدتا قلیانسرا و کافی شاپ بودند و به دلیل آنکه احتمال شیوع بیماری کرونا در این مراکز بسیار بیشتر از مراکز دیگر است و از سوی دیگر اصول بهداشتی را رعایت نمی کردند، پلمب شدند.

او افزود: این قلیان سراها و کافی شاپ های غیرمجاز عمدتا در طاق بستان، چم بشیر و ۲۲ بهمن قرار داشتند که توسط اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی از فعالیت آنها جلوگیری شد.

سرهنگ حیدری ادامه داد: در این راستا همچنین ۴۲ عدد قلیان نیز که می تواند عامل موثری برای شیوع کرونا باشد، کشف و جمع آوری شد.

رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه همچنین از تداوم طرح پاکسازی و مبارزه با قلیانسراها و کافی شاپ های غیرمجاز که موارد بهداشتی را رعایت نمی کنند خبر داد و گفت: در این راستا قاطعانه با واحدهای صنفی متخلف که موازین بهداشتی را رعایت نمی کنند، برخورد می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز ابتلای یک شهروند کرمانشاهی به بیماری کرونا را تایید کرد که پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.