برگزاری رویداد بین‌المللی استارت اپ صنعت برق در تبریز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی گفت: نخستین رویداد بین‌المللی استارت اپ ویکند صنعت برق کشور، سوم اردیبهشت ماه سال آینده در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، فرج نیا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی گفت: نخستین رویداد بین‌المللی استارت اپ ویکند صنعت برق کشور، سوم اردیبهشت ماه سال آینده در تبریز برگزار می‌شود.

فرج نیا کاهش انرژی در اوج مصرف، تحول طرح‌های دیجیتال در صنعت برق و مدیریت مصرف انرژی را از مهم‌ترین محور‌های این استارتاپ اعلام کرد وگفت: این رویداد بین المللی با همکاری مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز برگزار می‌شود و صاحبان ایده‌ها و طرح‌ها تا هشتم اسفند ماه امسال می‌توانند طرح‌های خود را به نشانی دانشگاه تبریز، مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریزیا نشانی اینترنتی www.eaedc.ir یا www.plme.ir ارسال کنند.

فرج نیا با اشاره به اینکه با افزایش نسبی دما در فصل گرما در ساعات اوج مصرف، تامین مطمئن و پایدار انرژی برق درکشور برای مشترکان با محدودیت همراه می‌شود گفت: بر این اساس طرح‌هایی که در این خصوص بتوانند تحول ایجاد کنند، در دبیرخانه پذیرفته می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی با اشاره به هدف اصلی این رویداد استارتاپ بین المللی افزود: شرکت‌های ایده پرداز و فن آور می‌تواند با ارائه طرح‌های مناسب شرکت‌های برق را به سمت مدیریت در اوج مصرف هدایت کند.

 عسگری  معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه تبریز گفت: تا کنون ۱۹ ایده و طرح فن آور به دبیرخانه رویداد بین المللی استارتاپ ویکند صنعت برق ارسال شده است.

 عسگری افزود: دانشگاه تبریزبه عنوان قطب علمی کشور ۲۰۰ تفاهم نامه علمی با دانشگاه‌های مختلف جهان دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار