پلی آف لیگ برتر فوتسال / بازگشت رویایی گیتی پسند / پیروزی شیرین مس برابر سن ایچ

مسابقات دور رفت رقابت‌های نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز با پیروزی تیم‌های مهمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های دور رفت مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۲ مسابقه به پایان رسید و در آن تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون موفق شدند حریفان خود را شکست دهند.

سن ایچ ساوه ۴ - گیتی پسند اصفهان ۷

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این مرحله ۲ تیم سن ایچ ساوه و گیتی پسند اصفهان از ساعت ۱۶ در سالن بدون تماشاگر فجر ساوه به مصاف هم رفتند و در پایان این مسابقه تیم گیتی پسند اصفهان موفق شد در شب رویایی خود بازی باخته را با پیروزی عوض کند. این تیم توانست با نتیجه پر گل ۷ بر ۴ از سد میزبان خود یعنی سن ایچ ساوه عبور کند. گیتی پسند با این پیروزی که در بازی امروز به دست آورد، موفق شد گام محکمی را برای صعود به مرحله نهایی بردارد.

ستارگان ورامین ۱ - مس سونگون ۵

در دیگر مسابقه مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز ۲ تیم ستارگان ورامین و مس سونگون از ساعت ۱۶ در سالن بدون تماشاگر شهید گلعباسی ورامین به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار تیم مس سونگون مدعی اصلی قهرمانی موفق شد با نتیجه پر گل ۵ بر یک از سد تیم خوب و قدرتمند ستارگان ورامین عبور کند.

بازی‌های برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال روز شنبه ۱۰ اسفند ماه بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

در بازی برگشت تیم فوتسال مس سونگون در سالن شهید پورشریفی تبریز از ستارگان ورامین پذیرایی خواهد کرد. همچنین تیم گیتی پسند اصفهان هم در سالن پیروزی اصفهان میزبان تیم سن ایچ ساوه خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار