بازیگر فیلم اقتباسی عنوان Uncharted زمان فیلمبرداری را اعلام کرد

تام هالند، بازیگر نقش جوانی ناتان دریک در فیلم Uncharted، زمان آغاز فیلم‌برداری آن را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تام هلند، که در فیلم ساخته شده از عنوان Uncharted، نقش جوانی ناتان دریک را بازی خواهد کرد، گفته است که این فیلم جدید از بخش Uncharted 4: A Thief's End خواهد بود.

اطلاعات زمان فیلم‌برداری فیلم Uncharted فاش شد

هلند در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌ها در نمایشگاه جهانی پیش روی دیزنی پیکسار، فاش کرد که Uncharted 4 یکی از بازی‌های مورد علاقه او در تمام دوران است. همچنین او اطلاعاتی از زمان ادامه ساخت این فیلم داد که به گفته او فیلمبرداری در حدود "چهار هفته" آینده آغاز خواهد شد.

هلند گفت: "اگر من صادق باشم، یکی از بازی‌های ویدئویی مورد علاقه من، چهارمین سری بازی Uncharted است. این بازی باور نکردنی است. همچنین عنوان مذکور الهام بخش بسیاری از فیلم‌ها بوده است.

بازیگر فیلم اقتباسی عنوان Uncharted زمان فیلمبرداری را اعلام کرد


بیشتر بخوانید: به تاخیر افتادن مجدد عرضه فیلم Uncharted 


جالب بود، وقتی من با [رئیس سونی پیکچرز] نشسته بودم و در مورد بازی‌های ویدئویی صحبت می‌کردیم به او گفتم که من تازه Uncharted را تمام کرد‌ه‌ام. او در جواب به این حرف من گفت چرا نقش شخصیت ناتان دریک را بازی نمی‌کنی؟ من برای بازی نقش ناتان دریک هر کاری انجام می‌دادم. برای همین یادم است که به او گفتم این مسئله شگفت انگیز است. بنابراین، بله، ما فیلمبرداری این فیلم را تقریبا چهار هفته آینده آغاز می‌کنیم. مارک والبرگ نقش Sully شگفت انگیز را بازی خواهد کرد و این یک مسئله هیجان انگیز است.»

در این مصاحبه سپس از وی در مورد نسخه جوانتر ناتان دریک پرسیده شد. اینکه آیا این شخصیت بیشتر مبتنی بر بازی‌ها است یا خود تام هلند مورد سوال قرار گرفت.

هالند توضیح داد: «مطمئناً برای خلق این شخصیت الهام زیادی از بازی‌ها گرفته شده است و ما زندگی او در زمانی که خیلی جوان است را زیاد ندیده‌ایم و با او آشنا نشده‌ایم. اما این یک فیلم بسیار جذاب است و جهانی است. ما به جهان سفر می‌کنیم، مکان‌های شگفت انگیزی را می‌بینیم. من و مارک والبرگ قصد داریم تابستان خوبی را با هم داشته باشیم.»

فیلم Uncharted قرار است در ۵ مارس ۲۰۲۱ اکران شود و طبق گزارش‌ها، هفتمین کارگردان خود را از فیلم ونوم و زامبی لند پیدا کرده است. کارگردان جدید این فیلم اکنون روبن فلایشر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.