اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در استان اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز از اول اسفندماه در استان اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز از اول اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۹ می‌باشد و بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت استان و اتاق اصناف در دو شیفت صبح و بعد از ظهر برنحوه عرضه کالا و خدمات و همچنین قیمت‌ها نظارت می‌نمایند.

او تصریح کرد: بعضی اقلام کالایی مورد نیاز مردم از جمله گوشت، برنج، شکر و مرغ و با قیمت مصوب دولتی به استان اردبیل جذب شده و مجوز‌های لازم جهت توزیع در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اخذ گردیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: در راستای ارائه خدمات بهتر برگزاری نمایشگاه بهاره از ۲۵ اسفند ماه در مرکز نمایشگاه بین المللی اردبیل تمامی غرفه‌ها و تمامی اجناس عرضه شده در نمایشگاه نیز بازرسان سازمان هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت نظارت خواهد شد.

صادقی با اشاره به تامین میوه شب عید گفت: با توجه به تجارب سنوات گذشته میزان حجمی که نیاز استان می‌باشد برآورد شده و حدود ۹۰۰ تن پرتقال و ۵۰۰ تن سیب خریداری و در سردخانه ذخیره شده است که ان شاالله زمان توزیع را مشخصاً اعلام خواهیم کرد و هیچ محدویتی نداریم میوه‌های سیب و پرتقال با بهترین کیفیت با رنج وزنی و مشخصات کیفی که از طرف وزارت متبوع اعلام شده بود تامین و در سردخانه‌ها ذخیره شده است و هیچ مشکلی در این خصوص نداریم.

او در خصوص برخورد با متخلفین و رسیدگی به شکایات اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی و سوء استفاده و هر نوع تخلف صنفی دیگر کافی است تا به سامانه ۱۲۴ تماس حاصل نمانید تا از هرگونه تخلف و سوء استفاه احتمالی پیشگیری شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.