امیدآفرینی و افزایش روحیه جهادی و انقلابی از اهداف برگزاری نشست‌های والعصر

رئیس حوزه هنری استان یزد گفت: نظریه نظام انقلابی، امیدآفرینی و افزایش روحیه جهادی و انقلابی در جامعه از اهداف برگزاری نشست‌های والعصر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، محمد صادق کوچک زاده رئیس حوزه هنری استان یزد گفت: هجدهمین نشست اندیشه‌ورزی والعصر با موضوع توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم با حضور اکبر غفوری مدرس دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی اجتماعی در یزد برگزار می‌شود.

او افزود: تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب، تسریع در رشد و انتشار گفتمان انقلاب اسلامی، تبیین صحیح و شفاف مواضع در چارچوب نظریه نظام انقلابی، امیدآفرینی و افزایش روحیه جهادی و انقلابی در جامعه از اهداف برگزاری نشست‌های والعصر عنوان شده است.

رئیس حوزه هنری استان یزد گفت: عضو هیئت علمی دانشگاه یزد در این نشست که چهارمین جلسه اختصاصی در این زمینه است به تبیین و تحلیل سایر توصیه‌ها همچون؛ عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی و روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی می‌پردازد.

کوچک زاده ادامه داد: علم و پژوهش، معنویت و اخلاق و اقتصاد از دیگر توصیه‌های رهبری در این بیانیه است که در جلسه‌های قبلی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

او بیان کرد: این نشست یکشنبه ۴ اسفند، ساعت ۱۹:۳۰ با حضور قشر‌های مختلف مردم از جمله روحانیون، طلاب، پژوهشگران، هنرمندان، فعالان فرهنگی و علاقه‌مندان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان واقع در بلوار شهید پاک‌نژاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.