۱۵ اکیپ بازار شب عید را رصد می‌کنند

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه از آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید در کرمانشاه خبر داد.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رامین پهلوانی  گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار به مناسبت شب عید در کرمانشاه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

او تعداد اکیپ‌های فعال در سطح بازار را ۱۵ اکیپ اعلام کرد و یادآور شد: علاوه بر اینکه از ظرفیت بسیج اصناف استفاده کردیم، گشت‌های مشترکی نیز با همکاری سایر بخش‌ها از جمله تعزیرات، بازرسی سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی  داریم.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه گفت: گشت‌ها در دو نوبت صبح و بعدازظهر نظارت بر بازار را بر عهده دارند.

پهلوانی واحد‌های صنفی عرضه کننده انواع پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، شیرینی و میوه‌فروشی‌ها را در اولویت نظارت اعلام کرد.

او  با اشاره به محدودیت‌هایی که در تعداد بازرسین و گشت‌ها وجود دارد، بیان  کرد: از مردم نیز تقاضا داریم تخلفات را با مراجع نظارتی در میان بگذارند، زیرا برای کنترل بازار نیازمند مشارکت خود مردم نیز هستیم.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه از وفور انواع کالا در بازار هم یاد کرد و ادامه داد: کمبود خاصی در بازار نداریم، اگرچه قیمت برخی از کالا‌ها بالا است.

پهلوانی درباره واحد‌های صنفی که قرار است در این ایام فروش فوق‌العاده داشته باشند بیان کرد: هرگونه فروش فوق‌العاده نیازمند اخذ مجوز از اتحادیه صنفی مربوطه است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.