آغاز طرح نظارتی نوروز در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: طرح نظارتی نوروز در استان وارد مرحله اجرایی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سجاد رستمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طرح نظارتی بازار نوروز در این استان آغاز شد و تا اول اردیبهشت سال ۹۹ به مدت دو ماه تداوم دارد.

او افزود: در این طرح نظارتی، ۵۰ بازرس در سراسر استان در دو شیفت صبح و عصر از اصناف و مراکز خدماتی، بازرسی و به تخلفات رسیدگی می‌کنند.

رستمی با اشاره به اینکه در این طرح ۴۰ اکیپ، بازرسی از اصناف و مراکز خدماتی را برعهده دارند اضافه کرد: نظارت بر قیمت کالا، صدور فاکتور، درج قیمت، کم فروشی، تقلب و بهداشت از مهم‌ترین مواردی است که بازرسان این اداره بررسی و با متخلفان برخورد خواهند کرد.

او همچنین با بیان اینکه بازرسی در دو عرصه کالا و خدمات انجام می‌شود ادامه داد: نظارت بر فروشگاه‌های لبنیات، میوه فروشان، کیف و کفش، خواروبارفروشان، فروشگاه‌های عرضه کننده گوشت سفید و قرمز در بخش کالا و نظارت بر شرکت‌های مسافر‌بری، مراکز و اماکن تفریحی، سیاحتی و زیارتی، واحد‌های اقامتی، هتل‌ها و رستوران‌ها در بخش خدمات از وظایف نظارتی بازرسان در این طرح است.

رستمی گفت: نظارت ویژه بر قیمت میوه و مرکبات، نحوه برگزاری طرح‌های ارزانی و فروش فوق العاده، رعایت درصد سود خرده و عمده فروشی و نحوه ارائه خدمات در نمایشگاه‌های نوروزی، ارائه خدمات در پارکینگ ها، خشک شویی‌ها و قالیشویی‌ها از مهم‌ترین موارد طرح ویژه نظارتی اداره بازرسی و نظارت چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

او افزود: مردم استان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از موارد یاد شده با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.