افزایش حضور مردم خرمشهر در پای صندوق های رای

محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر گفت:حضور مردم خرمشهر در پای صندوق های رای به اوج خود رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر در نشست خبری با خبرنگاران گفت: با توجه به تمدید وزارت کشور در نوبت اول از مردم خرمشهر تقاضا می‌شود هر چه سریعتر به پای صندوق رای حضور یابند و به فرد اصلح رای دهند.

او از مشارکت حداکثری مردم خرمشهر در پای صندوق های رای قدردانی کرد و گفت: امروز شاهد صف‌های طولانی مردم در شعب اخذ رای شدیم و این نشان را اهمیت دادن مردم به سرنوشت شهرستان خود هستند.

فرماندار ویژه خرمشهر افرایش ۱۰ درصدی صندوق‌های اخذ رای در شهرستان خرمشهر را یادآور شد و گفت: با توجه به افزایش جمعیت واجدین شرایط رای شهرستان خرمشهر ۱۰ درصد صندوق‌های رای اضافه شد.

حیدری افزود: در راستای سیاست دولت و وزارت کشور بر سلامت و تامین امنیت انتخابات از مدت‌ها پیش اقدام به فعال کردن حوزه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی شده است.

او گفت: امید است با هم افزایی و نشست با نخبگان سیاسی، احزاب و گروه‌ها، سران عشایر و طوایف و فعال کردن ظرفیت راکد اجتماعی، فرهنگی و مذهبی شهرستان به نقطه‌ای برسیم با یک اتحاد، همگرایی و انسجام شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

فرماندار ویژه خرمشهر افزود: مردم خرمشهر با آگاهی، بصیرت و آینده‌گری بر پای صندوقهای رای حاضر شدند و حضور و مشارکت بالا در انتخابات می‌تواند بزرگ‌ترین پیام اتحاد، همبستگی، رأی به اصل نظام و تبعیت از فرامین رهبری برای دشمنان داشته باشد.

حیدری گفت : مشارکت بالای مردم در کنار ایجاد زمینه برای انتخاب اصلح‌ترین افراد تاثیرات مهم جهانی را برای کشور ما خواهد داشت که امیدواریم با آغاز پرشوری که شاهد بودیم این روند با همین قوت و قدرت تا پایان انتخابات ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.