رئیس ستاد انتخابات فارس:

کمبود تعرفه در استان فارس وجود ندارد

رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: در استان فارس با کمبود تعرفه مواجه نشده ایم.

احمدی زاده رئیس ستاد انتخابات و معاون سیاسی، امنیتی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: ساعت ۱۸ پایان زمان رای گیری است و زمان تمدید رای بستگی به تصمیم وزارت کشور و ستاد انتخابات و هیات نظارت استان فارس دارد و تمدید مهلت قانونی در برخی حوزه‌ها در سراسر استان با توجه به حضور مردم و تمام شدن زمان است.

او ادامه داد: حداکثر زمان تمدید انتخابات تا ساعت ۲۴ امشب است و حتی اگر رای دهنده‌ای هم تا آن ساعت حضور داشته باشد امکان تمدید وجود ندارد.

رئیس ستاد انتخابات و معاون سیاسی، امنیتی استان فارس اضافه کرد: ما تقریبا متناسب با تعداد واجدین شرایط اخذ رای تعرفه فرهم شده است.
احمدی زاده با بیان اینکه شمارش آراء از ساعت ۲۴ آغاز می‌شود، ادامه داد: فردا صبح نتایج در بیشتر حوزه‌ها اعلام می‌شود.

او از فرمانداران و بخشداران که در امر انتخابات مسئولیت و نقش مستقیم دارند، درخواست کرد: بر اساس آموزش هایی که انجام شده، موازین قانونی رعایت شود و امنیت و سلامت انتخابات مدنظر قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی استان فارس تصریح کرد: از اتفاقاتی که در فضای مجازی رخ می‌دهد پیشگیری شود چرا که ممکن است برخی هواداران نامزد‌های انتخابات تحریک شوند و اتفاقاتی داشته باشیم.

او گفت: نزدیک به ۶۰ هزار نفر دست اندرکاران اجرای انتخابات هستند که بخشی از آن‌ها نیرو‌های امنیتی و انتظامی است که تکلیف دارند حفاظت و امنیت شعب را رصد کنند.

رئیس ستاد انتخابات فارس افزود: مردم، بخصوص هواداران و نامزدها اظهارنظر غیرکارشناسی قبل از اعلام نتایج نداشته باشند تا موجب تحریک افراد شود و شرایط را به سمت و سویدیگری سوق دهد.

او گفت: یکی از نامزدها امروز مورد تذکر جدی قرار گرفت که برابر قانون عمل کند و از اظهارنظرهایی که موجب تحریک شود جلوگیری به عمل آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار