دبیر علمی کنگره کشوری سوختگی:

حال سوختگی در کشور خوب نیست

صالحی، گفت: متاسفانه حال سوختگی در کشور خوب نیست و صدای ما غیر از کنگره، جای دیگر شنیده نمی‌شود.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حمید صالحی، در نهمین کنگره کشوری سوختگی در مرکز همایش‌های رازی تهران، با اشاره به ارائه آخرین دستاورد‌های سوختگی در کنگره، افزود: ما از طریق کنگره، از آخرین پژوهش‌های داخلی در حیطه سوختگی مطلع می‌شویم و دستاورد‌های دنیا در زمینه سوختگی را به بحث می‌گذاریم.

او ادامه داد: برگزاری این کنگره فرصت مناسبی است که با مسئولان و رسانه ها، از معضلات سوختگی صحبت کنیم.

دبیر علمی نهمین کنگره کشوری سوختگی، با اشاره به شعار امسال کنگره که آسیب‌های سوختگی الکتریکی و چالش‌های پیش رو نامگذاری شده است، گفت: تلاش کرده ایم در این کنگره، راهکار‌های عملی و اجرایی را به مسئولین مربوطه ارائه بدهیم.

صالحی در ادامه با عنوان این مطلب که متاسفانه حال سوختگی در کشور خوب نیست، تاکید کرد: ما امیدواریم مسئولان کمی بیشتر به مسائل و معضلات سوختگی در کشور توجه کنند.

او با اشاره به اینکه در گذشته شاهد فعالیت کمیته‌های کشوری سوختگی در وزارت بهداشت بودیم که باعث می‌شد تا حد وزیر هم از وضعیت سوختگی مطلع شود، افزود: متاسفانه طی دو سال گذشته به نوعی صدای ما غیر از کنگره، جای دیگری به گوش نمی‌رسد.


بیشتر بخوانید: ۳۰ درصد سوختگی‌های الکتریکی منجر به قطع عضو می‌شود


دبیر علمی نهمین کنگره کشوری سوختگی، در پایان ابراز امیدواری نمود در کنگره سال آینده، آمار خیلی بهتری از سوختگی در کشور ارائه بدهیم. زیرا، بیماران ما شایستگی دریافت بهترین خدمات را دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار