مسابقات فوتبال لیگ جوانان کشوربه میزبانی رشت

مسابقات فوتبال لیگ جوانان کشوربه میزبانی رشت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،رادنی دیدار، مسئول روابط عمومی باشگاه سیپدرود رشت گفت: مسابقات لیگ مناطق جوانان کشور از ۴ اسفند ماه به میزبانی باشگاه سپیدرود در ورزشگاه دکتر عضدی رشت آغاز می‌شود.

او افزود: در مرحله نخست این مسابقات، تیم‌های فوتبال جوانان سپیدرود رشت، شهدای نویر انزلی، نود ارومیه، عاشورا تبریز، شهرداری همدان و شهرداری اردبیل حضور یافته و با هم به رقابت می‌کنند.

مسئول روابط عمومی باشگاه سیپدرود رشت گفت: تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها در یک گروه به صورت دوره‌ای با هم به رقابت می‌پردازند که در نهایت دو تیم برتر این مسابقات به مرحله بعدی رقابت‌های فوتبال لیگ جوانان کشور راه می‌یابند.

رادنی دیداربا بیان اینکه بیش از این قرار بود رقابت‌های فوتبال لیگ مناطق جوانان کشور از روز ۳۰ بهمن ماه آغاز شود که به دلیل بارش برف و آماده نبودن ورزشگاه عضدی رشت، این بازی‌ها به روز ۴ اسفندماه موکول شد. افزود: تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت که میزبان این رقابت‌های پنج روزه است، با قدرت در این دوره حضور خواهد یافت و امید است که در نهایت این تیم بتواند با ارائه بازی‌های زیبا، عنوان نخست را نیز کسب کند.

انتهای پیام/عط

برچسب ها: فوتبال ، سپیدرود رشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.