مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران مطرح کرد؛

اتمام طرح کاشت هزار اصله در خیابان ولیعصر تا انتهای سال جاری

عطایی گفت: در تلاش هستیم طرح کاشت هزار اصله درخت چنار در خیابان ولیعصر را تا پایان سال جاری به سرانجام برسانیم.

اصغر عطایی مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد شهرداری تهران در کاشت هزار اصله درخت چنار در خیابان ولیعصر گفت: یکی از مشکلاتی که این طرح برای شهروندان ایجاد کرد حفر گودال برای کاشت درختان است که موجب شد حجم زیادی از خاک در معابر و خیابان ولیعصر دپو  شود.

مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران افزود: به طور حتم در اجرای این طرح مدیریت شهری می‌توانست بهتر عمل کند، اما باید گفت که این طرح یکی از اولویت‌های مدیریت شهری است که باید تا نوروز به سرانجام برسد.

عطایی ادامه داد: با توجه به این نکته که درختان چنار مورد نظر برای کاشت در خیابان ولیعصر شرایط ویژه‌ای مانند بن ۵۰ سانتی متری و سن بالای ۱۰ سال دارند، انتقال و کاشت آن‌ها شرایط ویژه‌ای دارد و نمی‌توان آن را در هر ساعتی از روز به خیابان ولیعصر جهت کاشت انتقال داد.


بیشتر بخوانید: پشت پرده خبر قطع درختان محدوده طرح زیر گذر گیشا 


او در واکنش به این موضوع که خاک دپو شده در معابر خیابان ولیعصر نارضایتی شهروندان را رقم زده است گفت: به طور حتم بهتر بود هم زمان با انتقال درخت‌های چنار به همان اندازه نیز گودال حفر می‌شد تا به این اندازه شاهد حجم خاک در معابر نباشیم.

مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد: با توجه به گرم شدن هوا زمان برای کاشت درختان محدود است و مدیریت شهری هرچه سریعتر باید عملیات کاشت درختان را به سرانجام برساند.

عطایی با تاکید بر این نکته که کاشت هزار اصله درخت چنار در خیابان ولیعصر کار دشواری است، بیان کرد: به طور حتم با آقای مختاری (مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران) صحبت خواهم کرد تا در صورت امکان هرچه سریعتر عملیات کاشت درختان چنار خیابان ولیعصر به سرانجام برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار