فروشندگان هروئین کمالشهر در دام پلیس

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: ۲ نفر از فروشندگان مواد مخدر منطقه کمالشهر کرج دستگیر و ۴ کیلوگرم هروئین در این رابطه کشف شد.

فروشندگان هروئین کمالشهر در دام پلیسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی عسکری، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد شخصی در منطقه کمالشهر کرج با همدستی یکی از دوستانش در امر خرید و فروش هروئین در سطح فعالیت می‌کند.

او با بیان این که موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت، افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را در حال فروش هروئین دستگیر کردند.

سرهنگ عسکری با بیان این که ۲ نفر فروشنده و یک نفر خریدار مواد مخدر در این رابطه دستگیر شدند گفت: در بازرسی از خودرو متهمان ۴ کیلوگرم هروئین کشف و به همراه متهمان تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در پایان افزود: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت اخبار شهروندان در خصوص معرفی فروشندگان مواد مخدر است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.