پیش بینی افزایش اقامت گردشگران نوروزی در استان اردبیل

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: بررسی آمار اقامت در استان اردبیل نشان می‌دهد با افزایش اقامت گردشگران در نوروز ۹۹ به نسبت نوروز ۹۸ مواجه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در جلسه بررسی آخرین وضعیت اقامت و ماندگاری گردشگران در استان اردبیل گفت: بررسی آمار اقامت در استان اردبیل و رشد کمی و کیفی تاسیسات گردشگری نشان می‌دهد با افزایش اقامت گردشگران در نوروز ۹۹ به نسبت نوروز ۹۸ مواجه خواهیم بود.

او افزود: از ۲۷ اسفند ۹۶ لغایت ۲۶ اسفند ۹۷ اقامت ثبت شده در استان اردبیل ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار و ۲۴۰ نفر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: در بازه زمانی ۲۷ اسفند ۹۷ لغایت ۳۰ دی ماه ۹۸ نیز میزان اقامت به ۴ میلیون و ۴۲۳ هزار و ۴۳۹ نفر افزایش یافته است.

فلاحی ادامه داد: با توجه به افزایش تاسیسات اقامتی، تفریحی و گردشگری و در عین حال افزایش کیفی خدمات پیش‌بینی می‌شود نوروز ۹۹ با افزایش سفر گردشگران همراه شود.

او در عین حال به معرفی گسترده جاذبه‌های گردشگری استان در سطح ملی و بین الملل اشاره کرد و افزود: درمقایسه دو سال گذشته ورود گردشگران خارجی به ویژه اتباع آذری نیز با افزایش همراه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تاکید کرد: با توجه به تنوع جاذبه‌ها و پاسخگویی به سلایق مختلف و همچنین ارزان بودن خدمات گردشگری در استان اردبیل، در نوروز ۹۹ این استان یکی از مقاصد اصلی سفر‌های داخلی و خارجی خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار