بازدید استاندار لرستان و بررسی مسائل و مشکلات‌های حوزه‌های انتخاباتی

استاندار لرستان در بازدید از ستاد‌های انتخاباتی استان مسائل و مشکلات‌های حوزه‌های انتخابیه استان را بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید موسی خادمی استاندار لرستان امروز (۳۰ بهمن) در بازدید از برخی ستاد‌های انتخابی استان، افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اندیشیده شده است.

استاندار لرستان با اشاره به هدف ازبازدید‌های به عمل آمده از ستاد‌های انتخاباتی، اظهار داشت: در این دیدار‌ها مشکلات و مسائل ستاد‌های انتخابی استان بررسی شده است.

او بیان کرد: در فرصت قانونی ۷ روزه تبلیغات ستاد‌های انتخاباتی شهرستان‌های خرم‌آباد، پلدختر، معمولان، کوهدشت و رومشگان از نزدیک، روند تبلیغات و شیوه اطلاع رسانی ستاد‌های انتخاباتی استان و عموم کاندیدا‌ها از گرایش‌ها و طیف‌های مختلف سیاسی، ارزیابی و بررسی شد.

استاندار لرستان ادامه داد: علاوه بر ستاد‌های تبلیغاتی کاندیدا‌های مختلف از ستاد هماهنگی و امور اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه، بازدید به عمل آمد.

خادمی بیان کرد: هدف از انجام این بازدید ها، برگزاری انتخابات سالم بر اساس آموزه‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری، تقویت روحیه، مشارکت عمومی مردم و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در انتخابات، تشویق کاندیدا‌ها به رقابت سالم و بررسی تنگنا‌ها و مشکلات احتمالی این مسیر است.

او ادامه داد: بررسی امنیت اجتماعی در روند اجرای قانون تبلیغات و آگاهی از نحوه اطلاع از دیگر اهداف این بازدید‌ها بوده است.

استاندار لرستان از آمادگی کامل استانداری لرستان برای برگزاری انتخابات در هفت حوزه انتخابیه استان و یازده شهرستانخبرداد و گفت: با مشارکت گسترده مردم مهم‌ترین رکن برگزاری انتخابات است.

خادمی اظهار کرد: آمار کل واجدین شرایط رای دادن در استان لرستان یک میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۴۴ نفر هستند.

او همچنین با اشاره به اینکه هم اکنون تعداد ۱۹۴ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی برای کسب آرای مردم تلاش می‌کنند، افزود: ۱۸۲ نفر از نامزد‌های انتخاباتی استان مرد و ۱۲ نفر زن هستند.

گفتنی است، استان لرستان تعداد ۹ نماینده را راهی خانه ملت خواهد کرد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.