آمادگی ۵۲ صندوق اخذ رای برای جمع آوری آرا در ریگان

فرماندار ریگان گفت:۵۲ صندوق اخذ رای در شهرستان ریگان آماده دریافت آرای مردم در روز انتخابات ۲ اسفند هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، امین باقری فرماندار ریگان در دوره آموزشی بازرسان فرمانداری ریگان گفت: از ۵۲ صندوق اخذ رای در شهرستان ریگان ۱۸ صندوق ثابت و مابقی سیار می‌باشند که امسال نسبت به انتخابات گذشته صندوق‌ها افزایش یافته است.

او با بیان اینکه همه امکانات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری در شهرستان ریگان فراهم شده است اضافه کرد: تمهیدات لازم در راستای بازگشایی راه‌های مناطق کوهستانی ریگان در اثر بارندگی انجام شده است .

فرماندار ریگان همچنین با اشاره به اینکه به طور میانگین برای هر صندوق حدود ۱۵ عامل اجرایی در این شهرستان در نظر گرفته شده، بیان کرد: در مجموع حدود هزار نفر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان فعال خواهند بود.

باقری تصریح کرد: جلسات ودور‌های آموزشی متعددی نیز با تمامی عوامل اجرایی  برگزار شده و توصیه‌های لازم نیز داده شده‌ تا شاهد برگزاری هرچه پرشکوه تر  انتخابات در ۲ اسفند باشیم.

او با اشاره به اهمیت مشارکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: با هدف مایوس کردن دشمنان باید مشارکت حداکثری و فراهم کردن زمینه مشارکت مورد توجه قرار گیرد .

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند امسال، جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.

شهرستان ریگان با ۹۸ هزار نفر جمعیت و ۳۰۲ پارچه آبادی تا مرکز استان ۲۸۵ کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار