طرح‌های مهم اشتغالزای همگام با اهداف اقتصاد مقاومتی مطرح شوند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرح‌های مهم اشتغالزای دارای مطالعه و همگام با اهداف اقتصاد مقاومتی به عنوان طرح‌های اقتصاد مقاومتی مطرح شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در کارگروه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: یک گروه کاری متشکل از معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، راه و شهرسازی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، فرمانداری شهرستان کیار، منابع طبیعی و آبخیزداری، نماینده بازرسی و مشاوره طرح برای تعیین مسیر تکمیلی جدید جاده اردل، گورمیزه به دوپلان تشکیل و بررسی شود.

او افزود: این گروه کاری، متخلف یا متخلفانی که نقشه مصوب راه را در این طرح نادیده گرفته اند، شناسایی کند.

عباسی اضافه کرد: این گروه کاری باید نتیجه تعیین مسیر جدید را اعلام و اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری آن را دنبال کند.

او با بیان اینکه تکمیل زیرساخت‌های پیست‌های اسکی بارده در شهرستان بن و چلگرد در شهرستان کوهرنگ از طریق بخش خصوصی ضرورت دارد ادامه داد: در این راستا، اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری باید با کمک کارشناسان و وزارتخانه مربوطه طرحی کامل و جامع را برای پیست اسکی کوهرنگ تهیه و ارائه کند.

عباسی گفت: آمادگی کمک به اجرا و تکمیل زیرساخت‌های مربوط به پیست‌های اسکی بارده در شهرستان بن و چلگرد در شهرستان کوهرنگ از طریق اعتبارات تبصره ۱۹ و کمک‌های فنی و اعتباری به بخش خصوصی وجود دارد.

او افزود: طرح‌های مهم اشتغالزای دارای مطالعه و همگام با اهداف اقتصاد مقاومتی به عنوان طرح‌های اقتصاد مقاومتی مطرح شوند.

عباسی اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی طرح‌های پیشنهادی برای اقتصاد مقاومتی سال ۱۳۹۹ را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری ارائه کنند تا پس از جمع بندی‌های کارشناسی لیست نهایی این طرح‌ها مشخص شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار