وضعیت هوای کهگیلویه و بویراحمد در روز انتخابات

روز جمعه آسمان استان کهگیلویه و بویراحمد صاف تا کمی ابری، در پاره ای از مناطق مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با ورود سامانه بارشی جدید به جو استان از اواخر روز چهارشنبه، افزایش ابر، بارش باران، همراه با رعد و برق و وزش شدید باد و در پاره‌ای مناطق به ویژه مناطق کوهستانی و سردسیری بارش برف، اختلال در تردد جاده‌ای و کوهستانی و لغزندگی جاده‌ها پیش بینی می‌شود.
 
ولی بهره‌مند افزود: بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، روز جمعه آسمان استان صاف تا کمی ابری، در پاره‌ای از مناطق مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.
 
او بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که سامانه بارشی جدید از پایان روز چهارشنبه به جو استان وارد می‌شود و زمان آغاز فعالیت آن از بامداد پنجشنبه است.
 
بهره مند افزود: منطقه اثر این سامانه تمام مناطق استان به ویژه مناطق سردسیری است.
 
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: احتمال گرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه ها، لغزندگی و کاهش دیددر محور‌های مواصلاتی و اختلال در تردد جاده‌ای و کوهستانی بر اثر بارش برف وجود دارد.
 
او از هم استانی‌ها خواست از صعود به ارتفاعات به سبب احتمال برخورد صاعقه خودداری کنند و از تردد‌های غیر ضروری به ویژه در محور‌های مواصلاتی و جاده‌های کوهستانی پرهیز کنند.
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.