ضرغامی:

مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی به مکتب حاج قاسم رای دادند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شخصیت قاسم سلیمانی مکتبی ارایه می‌کند که ویژگی‌های خاصی دارد، مردم به این مکتب رای دادند و در تشییع حاج قاسم این رفراندوم بزرگ صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: امروز در دنیا مکتب حاج قاسم سلیمانی شکل گرفته به گونه‌ای که جهان به دو محور استکبار و مقاومت تبدیل شده، شهادت حاج قاسم در طول تاریخ بشریت بی نظیر است و از اول آدم تا کنون بی سابقه بوده است.

او با اشاره به تحسین مایکل مور کارگردان مشهور آمریکایی گفت: اگر یک ژنرال آمریکایی کشته شود چند نفر تابوت او را خواهد گرفت، اما ببینید چه استقبال عظیمی از قاسم سلیمانی صورت گرفت.

ضرغامی ادامه داد: شخصیت قاسم سلیمانی مکتبی ارایه می‌کند که ویژگی‌های خاصی دارد، مردم به این مکتب رای دادند و در تشییع حاج قاسم این رفراندوم بزرگ صورت گرفت.

او افزود: آن‌هایی که سعی در دو قطبی سازی جامعه دارند و مردم را از جنگ می‌ترسانند بدانند صلح را خط رهبری و خط قاسم سلیمانی بوجود آورده است.
عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: حاج قاسم سلیمانی برد برد را آورد برای ایران و برای جهان مقاومت، ما مجلسی می‌خواهیم که اگر خواست برجام را تصویب کند در ۲۰ دقیقه تصویب نکند.

ضرغامی ادامه داد:من به دوستان گفتم اگر می‌خواستید برجام را تصویب کنید از دشمنان یاد بگیرید کلی کار رسانه‌ای و عملیات روانی می‌کند، اما شما راحت آمدید بدون مقدمه ظرف ۲۰ دقیقه برجام را تصویب کردید.

او ادامه داد: من به عنوان یک مطلع که با حاج قاسم سلیمانی بسیار در جلسات محشور بودم، سلیمانی خط اصلی را از رهبری و تصمیم انقلابی می‌گرفت. بعضی از دوستان هنوز نمی‌توانند خود تصمیم بگیرند و انگار جن آن‌ها را می‌زند اگر تصمیمی را اتخاذ کند.

رییس سابق صدا و سیما ادامه داد: یک مدیر شجاع فهمیده خیلی راحت می‌تواند بسیاری از مشکلات را با یک تصمیم درست حل کند، این کار را یک مجلس مقتدر می‌تواند انجام دهد و کشور را نجات بدهد.

ضرغامی گفت: یک مجلس انقلابی می‌تواند با شاخص رهبری و شجاعت می‌تواند مجلسی باشد در راس امور، امروز متاسفانه ما مجلسی در این سال‌ها ندیدیم که در راس امور باشد.

او افزود: همان روز که دبیر شورای نگهبان گفت حدود ۹۰ نفر از نمایندگان رد صلاحیت شدند به دوستان گفتم پس این هیات نظارت بر عملکرد نمایندگان کجاست؟،۴ سال هیات نظارت چه می‌کرد؟

ضرغامی گفت: اولا هر کدام از شما باید دست ۱۰ تا ۲۰ نفر را بگیرد و سر صندوق رای بیاورد، وظیفه فقط فردی نیست و باید مشارکت را زیاد کنیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه بیان کرد: اگر جمعیت کم باشد اقتدار کشور کم می‌شود و قدرت ایستادگی در برابر دشمن را کم می‌کند.

او در ادامه بیان کرد:ما همه با هم متحد و یک واحده‌ایم و متاسفانه دیشب دو گروه با هم نزدیک شدند دوباره امروز دور شدند، باز ظهر نزدیک شدند و عصر دور، این‌ها نمک انتخابات است.

عضو شورای عالی فضای مجازی ادامه داد: اولا تخریب به هیچ عنوان نباید وارد جبهه انقلاب شود و شایسته مکتب انقلاب نیست.

ضرغامی در ادامه گفت: اصفهانی‌هایی که کشور و شهر را اداره می‌کردند و می‌کنند سزاوار نیست مشارکت مردم از میانگین کشوری کمتر باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.