برگزاری یک رویداد بزرگ اجتماعی در کشور

استاندار کرمانشاه گفت : روز جمعه دوم اسفندماه شاهد برگزاری یک رویداد بزرگ اجتماعی در کشور خواهیم بود و به طور یقین روزی به یادماندنی برای نظام جمهوری اسلامی و روز یاس و ناامیدی برای دشمنان خواهد بود.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : از همه اعضای هیات های اجرایی و نظارت و عوامل برگزاری انتخابات برای برگزاری این رویداد مهم قدردانی می کنیم.

او گفت : انتخابات این دوره از حساسیت بالایی برخوردار است و نیاز است همه عوامل با رعایت اصل بی طرفی در راستای افزایش مشارکت تلاش کنند که باعث یاس و ناامیدی دشمنان خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه گفت: انتخابات برای مردم یک نشاط سیاسی و اجتماعی است و از این رو باید تنور انتخابات داغ باشد و عوامل اجرایی باید شرایط را برای مردم روان کنند تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور باشیم.

بازوند افزود: مردم سرمایه ما هستند و ما باید به رای مردم احترام بگذاریم همان طور که امام خمینی (ره) به رای مردم احترام می گذاشتند.

او افزود: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب بها دادن به رای مردم است و از ابتدای انقلاب تاکنون ۳۷ انتخابات برگزار کردیم و مردم در این زمینه مشارکت داشته اند و ان شالله در روز جمعه نیز با شاهد برگزاری انتخاباتی با امنیت و سلامت کامل خواهیم بود.

فرماندار قصرشیرین گفت: هم اکنون تمام زیرساخت ها برای برگزاری انتخاباتی سالم و بانشاط فراهم شده و ۳۸ شعبه اخذ رای در شهرستان برای جمع آوری آرای ۱۸ هزار واجد رای قصرشیرینی اختصاص یافته است.

مرادعلی تاتار افزود: در مجموع در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب ۱۳۱ هزار نفر واجد شرایط رای هستند و برای سه شهرستان ۲۰۸ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

او گفت: همه تلاش خود را به کار گرفته ایم تا حافظ آرای مردم باشیم.

رییس هیات نظارت بر انتخابات قصرشیرین گفت: تمامی بسترهای لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم در این شهرستان فراهم شده و امید است جمعه دوم اسفند شاهد مشارکت پرشور مردم و خلق حماسه سیاسی دیگری از مرزنشینان باشیم.

کامران بدری افزود: توان خود را به کار گرفته ایم تا از آر ای مردم حراست کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.