بیانیه چمران؛

لیست شورای ائتلاف فصل الخطاب است

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب در بیانیه ای اعلام کرد: لیست شورای ائتلاف فصل الخطاب است.

لیست شورای ائتلاف فصل الخطاب استبه گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی چمران عضو شورای مرکزی ائتلاف نیرو‌های انقلاب در بیانیه‌ای اعلام کرد: در این روز‌ها که ارائه لیست‌های متنوع و گیج کننده مردم، بصورت فراگیر و شاید برای عده‌ای تکلیف و یا به مثابه هویت سیاسی تبدیل شده است، می‌توان افراد یا گروه‌های سیاسی را آزمود. دادن یک فهرست جدید هنر نیست، پاشیدن تخم ناامیدی هنر نیست، دست یازیدن به یک مجلس قوی و توانمند برای رسیدن به "ایران سربلند" مهم است که نتیجه این لیست‌های مختلف چیزی جز شکست نیست.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

در این روز‌ها که ارائه لیست‌های متنوع و گیج کننده مردم، بصورت فراگیر و شاید برای عده‌ای تکلیف و یا به مثابه هویت سیاسی تبدیل شده است، می‌توان افراد یا گروه‌های سیاسی را آزمود. دادن یک فهرست جدید هنر نیست، پاشیدن تخم ناامیدی هنر نیست، دست یازیدن به یک مجلس قوی و توانمند برای رسیدن به "ایران سربلند " مهم است که نتیجه این لیست‌های مختلف چیزی جز شکست نیست.

با امکانت امروز هر کسی و یا هر تشکلی می‌تواند لیستی را با اسم و عکس افرادی شناخته شده و نامهائی دیگر را ارائه دهد و بر تحیر مردم بیفزاید که این اپیدمی کار مردم را مشکلتر می‌سازد.

از حدود دو سال قبل به ابتکار جناب آقای رئیسی شورائی از تعدادی از تشکل‌ها و افراد موثر شکل گرفت که پس از گسترش و تکامل که اکثریت تشکل‌های مهم در آن حضور داشتند، بر اساس یک فرآیند نو و نظر خواهی مردمی و بر مبنای شاخصه‌ها بالاخره فهرستی را گرچه کمی دیر ارائه دادند که می‌تواند این فهرست فصل الخطاب باشد، لیست " ایران سربلند " یا لیست شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب.

بدان امید که انتخاب این نامزد‌های مجلس شورای اسلامی مرضی رضای الهی و مورد حمایت مردم عزیز و خوب ما قرار گیرد و با اتکای به این فهرست بتوان از سردرگمی‌ها کاست و به انتخابی شایسته دست یافت، انشاالله.

مهدی چمران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار