بسته اخبار حوادث امروز ۲۸ بهمن ماه ۹۸؛

کشف بیش از ۲۳۰ هزار نخ انواع ترقه در اردبیل/توقیف البسه خارجی قاچاق در سرعین

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز دوشنبه ۲۸ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز دوشنبه ۲۸ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: قاچاقچیان ترقه در اردبیل یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال جریمه شدند.

علی رحیمی‌آذر افزود: بر اساس گزارش ماموران نیروی انتظامی مبنی بر کشف و ضبط مقدار ۲۳۰ هزار و ۴۰۰ نخ انواع ترقه از نوع کبریتی پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شده و با ارسال گزارش به تعزیرات حکومتی این پرونده به قید فوریت به شعبه دوم ارجاع و مورد رسیدگی قرار گرفت.

او بیان‌کرد: با توجه به محتویات پرونده و انجام تحقیقات لازم توسط شعبه و اخذ آخرین دفاع اتهام انتسابی محرز و متخلفان علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: خرید و فروش و حمل یا نگهداری هر نوع کالای خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

رحیمی‌آذر پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و بیان کرد: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های سیستم قضایی است.

توقیف البسه خارجی قاچاق در سرعین

فرمانده انتظامی شهرستان سرعین از توقیف یک دستگاه وانت نیسان حامل ۳ هزار و ۵۰ ثوب البسه خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ محسن پور اسکندر افزود: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سرعین هنگام گشت زنی انتظامی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان حامل البسه خارجی مشکوک شدند.

او در ادامه افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در بازرسی از خودروی توقیفی ۳ هزار و ۵۰ ثوب انواع البسه خارجی که به صورت قاچاق و بدون مجوز قانونی حمل می‌شد را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرعین از دستگیری یک قاچاقچی در این عملیات خبر داد و گفت: ارزش البسه‌های قاچاق کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.