انجام بیش از هزار و ۷۰۰ ماموریت اورژانس در جاجرم

سرپرست شبکه بهداشت جاجرم از هزار و ۷۲۲ ماموریت اورژانس در ۹ ماه امسال خبر داد و گفت: از این تعداد ۵۶۹ ماموریت شهری و ۸۸۳ ماموریت جاده‌ای بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سوسن ملائکه سرپرست شبکه بهداشت جاجرم گفت: ۲۷۰ ماموریت از مراکز درمانی روستایی و شهری شهرستان جاجرم انجام شده است.

ملائکه با بیان اینکه از یک هزار و ۷۲۲ ماموریت انجام شده، یک هزار و ۱۷۸ ماموریت غیر تصادفی و ۲۷۴ ماموریت تصادفی به ثبت رسیده است، ادامه داد: از این تعداد ماموریت، یک هزار و ۱۶۸ نفر اعزام به بیمارستان شده اند و ۲۵۷ نفر درمان در محل انجام شده است.

او با بیان اینکه بالغ بر ۳ هزار  تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ شهرستان برقرار شده است، عنوان کرد: از این تعداد یک هزار و ۷۲۲ تماس منجر به اعزام آمبولانس، ۲۷۸ مشاوره ۱۰۰۰ تماس مزاحمت تلفنی بوده است.

ملائکه  گفت: اورژانس ۱۱۵ این شهرستان با یک پایگاه شهری و دو پایگاه جاده‌ای و مرکز پیام مستقل با میانگین ۱۶ نفر نیروی ثابت با مدرک کاردان، کارشناس فوریت پزشکی، پرستار و راننده با سه دستگاه آمبولانس فعال (دو دستگاه بنز اسپرینتر ۳۱۵ دیزلی icu و یک دستگاه بنز اسپرینتر ۳۱۴) و همچنین دو دستگاه آمبولانس پشتیبان فعالیت می‌کند.

سرپرست شبکه بهداشت جاجرم با اشاره به بهره برداری و افتتاح ساختمان جدید پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای چهاربید، افزود: یک دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۵ کمکدار مخصوص مناطق صعب العبور برای پایگاه چهاربید از ابتدای آذرماه تحویل شده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.