کشف قرص‌های روانگردان و مخدر در میاندورود

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف ۹۰۰ عدد انواع قرص‌های روانگردان و مخدر در این شهرستان از یک متهم به قاچاق دارو خبر داد.

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در اجرای تشدید طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص قاچاق کالا‌های سلامت محور، ماموران پلیس‌های تخصصی امنیت عمومی، پلیس آگاهی و پلیس مبازره با موادمخدر این فرماندهی، اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی برای مقابله با قاچاق کالا را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر خرید و فروش انواع قرص و دارو‌های غیر مجاز از جمله روانگردان و مخدر، موضوع در دستور کار پلیس‌های تخصصی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: با شناسایی متهم به قاچاق کالا با اشراف اطلاعاتی و کنترل و مراقبت از متهم در منطقه اسلام آباد این فرد که با یک دستگاه خودرو سواری پراید در حال خرید و فروش قرص‌های روانگردان بود با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی متوقف ودستگیر شد.

سرهنگ داداش تبار از کشف ۹۰۰ عدد انواع قرص‌های روانگردان و متادون در بازرسی از داخل خودرو خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.