واکنش امام جمعه لواسانات به اقدام خارج از عرف تاجگردون

سید سعید لواسانی امام جمعه لواسانات با انتشارپستی در صفحه شخصی خود نسبت به اقدام خارج از عرف  غلامرضا تاجگردون واکنش نشان داد.

واکنش امام جمعه لواسانات به اقدام خارج از عرف تاجگردون

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته ویدئویی از افتتاح پر و صدا و عجیب ستاد انتخاباتی غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی منتشر شد که حواشی و جنجال‌های زیادی را در پی داشت.


بیشتربخوانید: تبلیغات انتخاباتی آقای نماینده به سبک جشن‌های ۲۵۰۰ساله شاهنشاهی + واکنش کاربران


پس از انتشار گسترده این ویدئوی پر سرو صدا در شبکه های اجتماعی سید سعید لواسانی امام جمعه لواسانات با انتشارپستی در صفحه شخصی خود نسبت به اقدام خارج از عرف  غلامرضا تاجگردون واکنش نشان داد. لواسانی در صفحه توییترش نوشت:

«‏احتمالا جشن افتتاح ستاد ‎تاجگردون را دیده‌اید. شورای محترم نگهبان وی را رد صلاحیت کرد و مجدداً تایید. الان چه می‌کند؟ آیا وهن نظام و وهن مجلس نیست؟ آیا همین برای رد صلاحیت وی کافی نیست؟»

واکنش امام جمعه لواسانات به اقدام خارج از عرف تاجگردون

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیدمحسن
۱۹:۳۳ ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
سلام، بهتره اونهائیکه وام می دهند به نماینده ایکه اینطوری ریخت و پاش میکنه تا بعد با سودهای حرومش پس بگیرند ، یه فکری هم به حال مردم محروم و نجیب اونجا بکنند. چرا به فقیر و بدبختای اونجا وام نمی دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ملت
۲۲:۴۱ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
ماشین میلیاردی ثروت های انجنانی حرام خدیا ماملت بدبخت رو از شراینه نجات بده
Germany
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
ما چند صد نفریم که از شهر یاسوج برای رای دادن به اقای تاجگردون روز دوم‌اسفند به گجساران میرویم ..‌هیچ اقدامی نمیتونه جلوی محبوبیت دکتر را بگیره
Germany
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
مگه چکار کرده. ایقد محبوبه که مردم بخاطرش هرکاری میکنند ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
سلبریتی ها باید مالیات بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
متأسفم هم برای خودم هم برای مردم گچساران هم برای مجلسی که این بی لیاقت میخواهد برود هم برای شورای نگهبان هم برای دولت که چنین مدیران لاکچری و پرهزینه و بی سواد و نه پاک دست را بوجود آورد .
آخرین اخبار