باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

اجرای ویژه رضا بهرام به احترام مقام مادر / کنسرت پرشور خواننده «گل عشق» در جشنواره موسیقی فجر+ عکس

کنسرت رضا بهرام در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر و در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) با حال و هوای خاصی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا بهرام خواننده پاپ جدیدترین اجرای خود را در قالب سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه برد. اجرای رضا بهرام ۲۵ بهمن در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد.

این نخستین اجرای بهرام در جشنواره موسیقی فجر بود و کنسرت حال و هوای ویژه‌ای به مناسبت روز مادر داشت. نکته ویژه اجرای بهرام، ادای دین این خواننده به مادرش بود. در اواسط کنسرت، او مادرش را که در سالن حضور داشت، معرفی کرد و با احترام دستانش را بوسید.

وقتی رضا بهرام دست مادرش را بوسید

بهرام که در این لحظه احساساتی شده بود، گفت:فکر می‌کنم روزی که یک نفر می‌تواند عشقش را به همه معرفی کند امروز است بنابراین می‌خواهم یک نفر را که تمام زندگی من است معرفی کنم؛ به افتخار مادرم دست بزنید.

کنسرت خواننده مو به مو در نمایشگاه بین المللی

بهرام با قطعه «مو به مو» به روی استیج آمد؛ «آرامشی دارم»، «بیمار»، «آتش»، «گل عشق»، «از عشق بگو»، «مو به مو»، «کجایی»، «کاش»، «دل»، «لعنت به شب‌های بعد از تو» و «کاش» قطعاتی بود که بهرام آن‌ها را اجرا کرد.

اجرای اخیر خواننده گل عشق


بیشتر بخوانید: رضا بهرام ثابت کرد پلی بک نمی‌خواند/ واکنش دفتر موسیقی به جایزه جدید کیهان کلهر


بهرام در بخشی از کنسرت گفت: قطعه ای که می‌خواهم برای شما اجرا کنم، حاصل سخت‌ترین روز‌های زندگی من است و فکر می‌کنم آن را دوست دارید. این قطعه را برای کسانی می‌خوانم که جایشان خالی است و پس از آن قطعه «دیوانه» را اجرا کرد.

اجرای بهرام در جشنواره موسیقی

بهرام در این کنسرت برای نخستین بار قطعه «لطف» را اجرا کرد. «لطف» جدیدترین قطعه منتشر شده با صدای این خواننده پاپ است. هیجان‌ انگیزترین بخش کنسرت رضا بهرام، اجرای قطعه مشهور «گل عشق» بود. این آهنگ با همراهی حضار در سالن، پرشور اجرا شد. مثل دیگر کنسرت‌های بهرام، قطعه «گل عشق» به دلیل محبوبیت فراوان دو بار اجرا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار