امام جمعه خرمشهر؛

امسال راهپیمایی پرشور و باشکوهی را شاهد بودیم

امام جمعه خرمشهرگفت: امسال راهپیمایی پرشور و باشکوهی را شاهد بودیم که جا دارد از مردم انقلابی کشورمان تشکر کنیم.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن تبریک سالروز میلاد رهبر کبیر انفلاب اسلامی ، حضرت امام خمینی گفت : امسال راهپیمایی پرشور و باشکوهی را شاهد بودیم که جا دارد از مردم انقلابی کشورمان تشکر کنیم ؛مردمی که مثل همیشه حماسه آفریدند .

او خطاب به مردم افزود : شما با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن استقامت خود را در برابر مشکلات و پایندی نسبت به آرمان های انقلاب را  نشان دادید و اینکه به یاد شهدا بودید آن هم در چهلم سردار رشید اسلام .

امام جمعه خرمشهر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را سیلی سوم ملت ایران به آمریکا خواند و ادامه داد : سیلی اول ما ، تشییع پیکر شهدای مقاومت ، سیلی دوم موشک باران پایگاه های نظامی آمریکا بود که درد آن را  تا ابد آمریکایی احساس میکنند ، سیلی سوم هم جشن چهل و یکی سالگی انقلاب اسلامی با حضور بی نظیر مردم بود به امید خدا سیلی چهارم را در تاریخ دوم اسفند ، پای صندوق های رای خواهیم زد .

محمد جواد عادلپور تاکید کرد : آمریکا باید منتظر سیلی های دیگر باشد و صدالبته که روز انتقام هم فراخواهد رسید ، روز اخراج آمریکا از منطقه .

او در بخشی دیگر از سخنانش گفت :  پایبندی مردم به آرمان های انقلاب  علیرغم تمام مشکلات  مهم ترین پیام این راهپیمایی است و مردم ما برای تحقق آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی لحظه ای غافل نخواهند شد .

حجت الاسلام عادلپور همچنین از رسانه ها برای انعکاس این حماسه بزرگ تشکر کرد و در ادامه تصریح کرد: در آستانه انتخابات ، خطاب به نامزدهای محترم باید بگوییم در رده ی اول شما باید با نیت خدایی و برای خدمت به مردم وارد عرصه انتخابات شوید ؛اگر خدایی نکرده  کسی باهدف جاه طلبی آمده باشد باید انگیزه و نیت خود را اصلاح کند . 

او ادامه داد : باید صلاح نظام ومردم را در نظر بگیرید و از وعده های پوشالی و خارج اختیارات که به ضرر نظام است پرهیز کنید چرا که این که مانع جدی برای رسیدن به بلوغ سیاسی است .

امام جمعه خرمشهر با اشاره به اهمیت این بلوغ سیاسی گفت : نباید در انتخابات دست به تخریب رقبا زد و از مسیر انصاف منحرف شد  . صرفه جویی و رعایت ارزشهای اسلامی را در تبلیغات مدنظر داشته باشید .

محمدجواد عادلپور در مورد هواداران کاندیدها خاطرنشان کرد : اهانت ، شایع پراکنی ، افترا را باید کنار گذاشت و باید مراقب باشیم که لحظات های شیرین انتخابات را تلخ نکنیم . اگر مشکلی وجود داشته باشد از راه قانون و با اعتماد به مسئولین برای حل آن دست به عمل شویم .

عادلپور در ادامه گفت : برای انتخاب فرد اصلح باید  به نکاتی از قبیل ساده زیستی و متعهد بودن نسبت به حیطه کاری و مسئولیت خویش توجه کرد . 

او وظیفه یک نماینده را قانون گذاری و نظارت بر اجرای آن خواند و تصریح کرد: یک نماینده باید شجاع باشد و علامت شجاعت حق گویی است .  و شعارش دفاع از منافع ملی باشد ولاغیر همچنین دفاع از محرومان باید از اولویت های یک نماینده باشد .

 امام جمعه خرمشهر گفت:جمهوری اسلامی امانت دار است و باید این کرسی ها را به افراد امانت دار داد .

حجت الاسلام عادلپور ،شعور و اخلاق سیاسی را  از ویژگی ها بارز افراد انقلابی از جمله سردار سلیمانی خواند و در پایان گفت : در رقابت های  تبلیغاتی سالم هدف واقعی نماینده ها مشخص میشود .

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.