طرح «نقطه عطف» در استان اصفهان اجرا می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت:باتوجه به سالگرد ابلاغ و صدور بیانیه گام دوم از سوی رهبر معظم انقلابطرح "نقطه عطف" در مراکز نماز جمعه استان به صورت سراسری اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به برنامه‌های روز پایانی هفته قرآن و عترت استان اظهار داشت: باتوجه به سالگرد ابلاغ و صدور بیانیه گام دوم از سوی رهبر معظم انقلاب مدظله العالی با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طرح "نقطه عطف" در مراکز نماز جمعه استان به صورت سراسری اجرا خواهد شد.

او افزود: بر اساس این طرح جوانان برگزیده استان اعم از دانشجویان و طلاب به دعوت ستاد اجرایی هفته قرآن و عترت و هماهنگی‌های انجام شده با ائمه جمعه سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های استان با موضوع مبانی قرآنی و روایی بیانیه گام دوم انقلاب و نقش جوانان در تحقق تمدن اسلامی خواهند بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه این طرح نخستین بار در کشور و در راستای جوان گرایی و سپردن کار‌های اجرایی به جوانان اجرا می‌شود، افزود: امیدواریم این طرح به عنوان یک الگوی شایسته و موفق در سراسر کشور نیز اجرایی شود چرا که مهمترین موضوع در بیانیه گام دوم توجه به نقش آفرینی جوانان و اعتماد به آنهاست.

او در خصوص علت نام گذاری این طرح به نام "نقطه عطف" گفت: فلسفه این نام بیان رهبری معظم انقلاب مدظله العالی است که فرمودند بیانیه گام دوم باید نقطه عطفی در زمینه حضور و مشارکت جدی جوانان در عرصه‌های مختلف کشور باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.