سرمربی شاهین شهرداری بوشهر:

باید تلاش کنیم جایگاهمان را تغییر دهیم

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: همچنان در همان جایگاه قبلی هستیم و باید تلاش کنیم جایگاه خودمان را تغییر دهیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، میشو کریتسیچوویچ سرمریی شاهین شهرداری بوشهر ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین سازی تبریز در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بیان کرد: فردا بازی سختی داریم. نه فقط به علت یک بازی، به این دلیل که پس از دو بازی که پشت سر گذاشتیم، در گام سوم در نیم فصل جدید با تیمی بازی داریم که خیلی خوب بازی‌سازی را انجام می‌دهد. ماشین‌سازی خارج از خانه استقلال را شکست داده، پرسپولیس را اذیت کرده و تراکتور را شکست داد. این کار را برای ما سخت می‌کند.

او ادامه داد: باید به خوبی مقابل این تیم قرار بگیریم، برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم به نتیجه خوبی برسیم. تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که پیش از دو هفته تعطیلی فردا نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر افزود: برای بازی فردا موسی‌زاده را به دلیل چهار اخطاره بودن در اختیار نداریم و چند بازیکن مصدوم هم داریم که مصدومیت آن‌ها جزیی است، اما امیدوارم مشکلی برای همراهی ما نداشته باشند.

کریتسیچوویچ در خصوص اینکه تیمش دو برد پیاپی کسب کرده و آیا با بازیکنانش به لحاظ روحی و روانی کار کرده تا از این دو برد مغرور نشوند، گفت: بازیکنان یک عادت ایرانی دارند که چه خوب چه بد، نمی‌توان آن را تغییر داد. به سختی می‌توان عادت بازیکنان را تغییر داد، چون برخی زود قبول می‌کنند و برخی دیر. اگر بخواهم درباره شرایط روانی تیم صحبت کنم، باید بگویم بازیکنان ما در تمرینات تلاش بسیار زیادی می‌کنند.

او ادامه داد: بازیکنان ما باید کمی شدت تمرینات خود را پایین‌تر بیاورند. کار سختی است که در این شرایط و با این فشار بازیکنان با صددرصد تلاش و توان کار را پیش ببرند. امیدوارم بازیکنان فردا هر چیزی دارند در زمین بگذارند، چون آن‌ها این شرایط را درک می‌کنند که فردا بازی مهمی داریم. بازیکنان ما فردا تحت فشار هستند و فردا باید پیروز شویم تا از این فشار خارج شویم.

سرمربی شاهین شهرداری  بوشهر گفت: تا آخر فصل تمام بازی‌ها شرایط مساوی دارد و باید تمام بازی‌ها را ببریم. همچنان در همان جایگاه قبلی هستیم و باید تلاش کنیم جایگاه خودمان را تغییر دهیم.

کریتسیچوویچ در پاسخ به سخنان خبرنگاری که گفت هنگام ورودش به تیم شاهین کسی انتظار نتایج این چنینی را نداشت و با وجود شرایط سخت تیم را به خوبی هدایت کرده است، توضیح داد: باید بگویم که زندگی من همیشه به این شکل بوده است. دلیل اینکه داخل فوتبال هستم، برای این است که فوتبال را دوست دارم. در کنار تمام اینها، مسائل جانبی هم اهمیت دارد و قطعاً بازیکنانی که به بوشهر آمدند، تلاش می‌کنند تا رشد کنند، بهتر شوند، به تیم‌های بهتری بروند و قرارداد‌های بهتری امضا کنند.

او بیان کرد: این را باید بگویم و شما می‌توانید سؤال کنید که هرکسی خانواده دارد و برای خانواده‌اش تلاش می‌کند، اما شما می‌توانید از مدیریت باشگاه بپرسید که هیچ وقت از آن‌ها نپرسیدم که پول من کجاست. با اینکه پرداخت‌ها دیر انجام می‌شود، اما هیچ وقت نپرسیدم که پول من چطور پرداخت می‌شود و درباره این مساله سؤال نکردم. تمام تلاش و توانم را برای تیم گذاشته‌ام تا بتوانیم نتیجه بگیریم و در کنار بازیکنان و هواداران، خداوند هم به ما کمک کرده است.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر ادامه داد: می‌دانم که نتایج تیم می‌تواند روی مردم بوشهر، هواداران و همه شهر تأثیر بگذارد و این من را خوشحال می‌کند که وقتی بازیکنان به تمرینات می‌آیند، با خوشحالی وارد تمرین می‌شوند نه ناراحتی. وقتی می‌بینم بازیکنان بعد از پایان تمرین باز هم دوست دارند تمرین کنند، مرا امیدوار می‌کند که بتوانیم نتایج خوبی در آینده بگیریم.

کریتسیچوویچ گفت: دلیل اینکه ما دنبال بازیکنان خارجی نبودم، این است که دوست ندارم بازیکنانی به تیم بیایند که همان سطح بازیکنان خودمان را دارند و رقابت ناسالمی ایجاد شود. بازیکنانی می‌خواهیم که کیفیت بالاتری داشته باشند. دوست دارم تاکتیک تیمم را در چشمان بازیکنانم ببینم و آن‌ها ببینند که من به آن‌ها چگونه احترام گذاشته‌ام.

او افزود: بازیکنان ما راضی هستند، پرداخت‌ها به موقع صورت گرفته و همه شهر از شهردار تا همه مردم کمک کردند و امیدواریم تیم نتیجه بگیرید. همه باید با روشی خوب جلو برویم تا یک شادی بزرگ را برای همه مردم و همه شهر ایجاد کنیم و تیم در لیگ برتر بماند.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر درباره اینکه آیا در دو هفته تعطیلی چه برنامه‌ای برای تیمش دارد، عنوان کرد: بعد از این بازی، بازیکنان‌مان دو روز استراحت خواهند کرد. من هم داشتم فکر می‌کردم چند روزی به مرخصی بروم، چون چهار ماه است به خانه نرفته‌ام، اما تصمیم گرفتم بمانم، چون باید کار زیادی را اینجا انجام دهیم. بعد از بازی با ماشین‌سازی، کار سختی در پیش داریم و همه باید با توانی مضاعف پیش برویم.

در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۱۵ فردا (جمعه ۲۵ بهمن) شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه شهید مهدوی این شهر میزبان ماشین سازی تبریز خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.