تسلیم متخلف فراری محیط زیست در کرمان

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: متخلف فراری شکار چهار راس کل و بز وحشی در کرمان با توجه به اقدامات شناسایی یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان مجبور به تسلیم خود شد.

تسلیم متخلف فراری محیط زیست در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نادر سیدی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان، متخلف حرفه‌ای شکار چهار راس کل و بز وحشی را که چندی پیش در جریان عملیات تعقیب و گریز در کوهستان متواری شده بود را به دام انداختند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان افزود: مدتی پیش حین گشت زنی در حوزه بین کرمان و بردسیر بودیم که گزارشی از یک فقره شکار در منطقه بلوچی کوه‌های جوپار دریافت کردیم.

او بیان داشت: دراین رابطه به سرعت در مسیر احتمالی متخلفین قرار گرفتیم و درمحلی بین بهرامجرد و روستای گودر شکارچی با موتور سیکلت در حال انتقال لاشه‌ها مشاهده شد.

سیدی تصریح کرد: متخلف مذکور بادیدن مامورین متواری که در تعقیب و گریز لاشه‌ها و موتورسیکلت را رها و بصورت پیاده اقدام به فرار کرد و با اینکه ماموران فاصله زیادی به صورت پیاده شکارچی متخلف را تعقیب کردند در تاریکی شب موفق به فرار شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: پس از یک سری عملیات شناسایی و بعد از صدور حکم جلب و کسب اطلاعات جهت دستگیری توسط یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان، پس از حدود دو هفته خود را به این یگان معرفی کرد و پس از انتقال به مراجع قضایی با حکم بازداشت موقت راهی زندان شد.

او اظهار داشت: این متخلف حرفه‌ای در گذشته نیز تخلفات متعددی مرتکب شده و پس از برخورد با مامورین حفاظت محیط زیست متواری شده بود.

متخلف شکار چهار راس کل و بز بعد از صدور حکم جلب و کسب اطلاعات کامل جهت دستگیری توسط یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان، پس از حدود دو هفته خود را به این یگان معرفی کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.