مدیر کل فرودگاه‌های اردبیل:

هیچ پروازی در اردبیل به دلیل بارش برف لغو نشد

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: به دلیل بارش برف و کولاک هیچ یک از پرواز‌ها لغو نشد و با موفقیت انجام یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید فخرالدین هاشمی، مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: دو پرواز ساعت ۰۹:۲۰ ایران ایر و پرواز ساعت ۱۱:۲۰ شرکت آسمان از تهران به مقصد اردبیل به دلیل بارش برف با تاخیر انجام می‌شود، ولی خوشبختانه علی‌رغم بارش برف و کولاک هیچ یک از پرواز‌ها لغو نشد و با موفقیت انجام یافت.

او با اشاره به این که بارش برف از روز گذشته آغاز شده است بیان کرد: به دلیل کولاک شدید و یخبندان قسمـت‌هایی از باند به وسیله برف اشغال شده که به همین منظور اقدام به برف‌روبی هنوز با موفقیت انجام نیافته و درصدد هستیم هر چه سریع‌تر در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: تجهیزات برف روبی فرودگاه اردبیل شامل ۴ دستگاه خودرو با تیغه‌های ۶ متری، دو خودرو باتیغه‌های ۳ متری، یک دستگاه تراکتور، یک دستگاه لودر، یک دستگاه مایع پاش و یک دستگاه برف خور است که انتظار داریم بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و مشکلات را به حداقل برسانیم.

هاشمی تصریح کرد: امید می‌رود با افزایش تعاملات و همکاری‌ها در راستای کاهش تاخیر پرواز‌ها به شکل مناسب عمل شود و بتوانیم در این زمینه نیز به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.