راه یابی گروه موسیقی خراسان رضوی به جشنواره فجر

رییس انجمن موسیقی خراسان رضوی گفت: ۶ گروه موسیقی از گروه سنتی ،پاپ و مقامی به جشنواره موسیقی فجر راه یافتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی قیطاقی رئیس انجمن موسیقی خراسان رضوی گفت: سه گروه از این تعداد موسیقی سنتی، یک گروه موسیقی پاپ و ۲ گروه موسیقی مقامی هستند.

او ادامه داد : گروه موسیقی ترانه، گروه‌های موسیقی سنتی بامداد، خسروان و هنرجویان هنرستان هنر‌های زیبای مشهد گروه‌های راه یافته به سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر از مشهد هستند که در تهران روی صحنه می‌روند و ۲ گروه موسیقی مقامی نیز از  تربت‌جام خراسان رضوی به جشنواره موسیقی فجر راه یافته‌اند.
 
سرپرست گروه موسیقی ترانه به عنوان تنها راه یافته گروه موسیقی پاپ از این استان به جشنواره موسیقی فجر گفت: گروه موسیقی ترانه متشکل از هفت نفر از سال ۱۳۸۱ در مشهد فعالیت خود را آغاز کرده است.
 
قیطاقی افزود: این گروه از سال ۱۳۸۳ تاکنون اجرای صحنه‌ای نداشته است تا اینکه با حمایت‌های انجمن موسیقی خراسان رضوی امسال در تالار ادیب مشهد کنسرت برگزار کرد و پس از آن به سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر راه یافت.

او تصریح کرد: گروه ترانه ۲۷ بهمن ماه امسال در جشنواره موسیقی فجر اثر "وقتی تو آمدی" را اجرا خواهد کرد که شعر این اثر را "مجتبی هوشمند" سروده و خواننده و آهنگساز آن خودم هستم.

سرپرست گروه موسیقی ترانه گفت: در اجرای صحنه‌ای گروه ترانه علاوه بر اثر یاد شده ۲ اثر از ایرج امیرنظامی خواننده ترانه "گل مریم" نیز اجرا خواهد شد.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام//ز.گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.