اعلام دارایی و اموال اعضای شورای شهر آبادان

در صحن علنی شورای اسلامی شهر خرمشهر اعضای این شورا دارایی و اموال خود را اعلام کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،موسی مطور جزیره رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر شامگاه گذشته  در حاشیه برگزاری جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران، گفت: در جلسه شورا و با اشاره به نامه قوه قضائیه که در آن مسئولان باید لیست اموال خود را اعلام کنند، من اولین نفری بودم که در صحن علنی شورا اموال خود را اعلام کردم تا سایر همکاران نیز این کار را انجام دهند.

او به برشماری دارایی‌های خود پرداخت و افزود: من، یک باب منزل ۸۵ متری در کوی فرهنگیان و یک خودروی پژو پارس دارم که این دارایی‌ها پیش از ورود به شورا بوده است و همسر و فرزند من نیز دارایی دیگری ندارند.

بنا به گفته رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر سایر اعضا نیز اموال خود را اعلام کردند که بر این اساس میلاد پور حمزایی دارایی ندارد و در منزل پدری ساکن است، فاخر ربیعی فر یک باب خانه، یک دستگاه سمند، علی بندری دو باب منزل مسکونی، یک قطعه زمین دریافتی از آموزش و پرورش پیش از ورود به شورا و یک خودروی پرشیا دارد و محمدجواد بچاری نیز در گفته‌هایش یک دستگاه خودرو، سانتافه سه باب منزل مسکونی و یک پژو ۲۰۶ را لیست دارایی‌های خود اعلام کرده است.

موسی مطور جزیره در ادامه از تغییر خزانه‌دار شورا خبر داد و گفت: در این جلسه علی بندری از خزانه‌داری شورا استعفا داد و به جای وی محمدجواد بچاری خزانه‌دار شورا شد.

او به آماده‌سازی شهر برای ۲۲ بهمن نیز اشاره کرد و گفت: برای آماده‌سازی شهر برای راهپیمایی ۲۲ بهمن اقداماتی همچون تزئین شهر، ساخت آدمک و بنر پرچم‌های آمریکا، اسرائیل و انگلیس تهیه شده است که در محدوده مسجد جامع در محل گذر شرکت‌کنندگان نصب می‌شود.

در این جلسه حاتم بندری و امیر سامری غایب بودند که بنا به گفته مطور جزیره «حاتم بندری» مرخصی بوده است.

مطور جزیره در خصوص صحت استعفای امیر سامری، گفت: تاکنون استعفای رسمی در صحن شورا از سوی وی داده نشده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
عالی