محور هراز بازگشایی شد

محور هراز که ساعاتی قبل به دلیل بارش شدید برف و کولاک شدید مسدود شده بود هم اکنون این محور بازگشایی شده است.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: جاده هراز که از ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه صبح امروز سه شنبه به علت شدت برف و بوران و یخبندان بسته شده بود دقایقی قبل با تلاش ماموران راهداری بازگشایی شد.

او با بیان اینکه تردد در این محور اکنون در جریان است، افزود: آمد خودرو‌ها در جاده‌های کندوان، سوادکوه و کیاسر-سمنان جریان دارد، اما این جاده‌ها به علت بارش سنگین برف، لغزنده است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تمامی محورهای کوهستانی مازندران اکنون باز و تردد با زنجیر چرخ امکانپذیر است، ادامه داد: با توجه به شرائط جوی نامساعد و بارش برف و کولاک در ارتفاعات منطقه سیاه بیشه کندوان و ولی آباد ممکن است جاده کندوان بسته شود.


سرهنگ قدمی گفت: هم اکنون در مناطق کوهستانی بارش‌ها به صورت برف و در مناطق دشت و جلگه نیز بارش باران گزارش شده است.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه در حال حاضر تردد در جاده‌های مواصلاتی استان پرحجم و روان است از رانندگان و مسافران خواست از سفر‌های غیر ضروری در محور‌های مواصلاتی استان پرهیز و خودرو‌های خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی محور‌ها است.

اداره کل هواشناسی مازندران اعلام کرد سامانه بارشی که از دیشب وارد استان شد تا اواخر وقت امروز سه شنبه ۲۲ بهمن در استان فعال خواهد بود و از روز چهارشنبه هوای این استان به تدریج  رو به گرما می‌رود.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار