در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تداوم پویش «من سلیمانی‌ام» دانش‌آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

جانشین رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده در راهپیمایی ۲۲ بهمن از تداوم پویش «من سلیمانی‌ام» در این مراسم خبر داد.

تداوم پویش «من سلیمانی‌ام» دانش‌اموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمنمجتبی باستان جانشین رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه بسیج برای راهپیمایی امروز اظهار کرد: همانطور که در دهه فجر ویژه برنامه‌های متعددی برای دانش‌آموزان در نظر گرفتیم برای راهپیمایی ۲۲ بهمن هم برنامه‌هایی مورد توجه قرار گرفته است.

او با اشاره به برنامه‌های برگزار شده در ایام دهه فجر نظیر پویش «من سلیمانی ام» گفت: امروز هم در واپسین روز دهه فجر دانش‌آموزان با توجه به تداوم این پویش با عکس‌های سردار شهید در مراسم شرکت می‌کنند و امیدواریم با پویش من سلیمانی ام حضور حداکثری همه دانش آموزان کشور اتفاق بیفتد.

باستان بیان کرد: علاوه بر این برنامه‌ها صدور بیانیه و برپایی غرفه‌های دانش آموزی در مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن ویژه دانش آموزان شرکت کننده در نظر گرفته شده است.

شرکت ۲۵۰ هزار دانش‌آموز سراسر کشور در اردوی راهیان نور 

جانشین رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی به برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزی هم اشاره و اظهار کرد: اردوی راهیان نور خواهران از هشتم آبان تا دهم آذر برگزار شد که ۱۲۰ هزار نفر در آن شرکت کردند و اعزام پسران هم از اوایل بهمن ماه از تا ۱۵ اسفند خواهد بود که تاکنون حدود ۱۲۰ هزار نفر در آن شرکت کردند.

او با اشاره به اینکه در مجموع سراسر کشور ۲۵۰ هزار نفر در اردوی راهیان نور شرکت کردند، گفت: مقصد دانش‌آموزان در اردوی راهیان نور هشت استان مرزی کشور شامل آذربایجان غربی، کردستان، ایلام، کرمانشاه خوزستان، هرمزگان و بوشهر است که خود استان‌ها برای اعزام به استان هماهنگی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار